اجاره خانه دانشجویی فقط به خاطر ماهواره! : ییس دانشگاه ملایر با اشاره به زندگی ...


ییس دانشگاه ملایر با اشاره به زندگی برخی از دانشجویان در خانه‌های دانشجویی، اظهار کرد: گاهی دانشجویان برای داشتن ماهواره از اینگونه خانه‌ها استفاده می‌کنند.  پادشا: رییس دانشگاه ملایر با اشاره به زندگی برخی از دانشجویان در خانه‌های دانشجویی، اظهار کرد: گاهی دانشجویان برای داشتن ماهواره از اینگونه خانه‌ها استفاده می‌کنند و به همین علت از فرماندار تقاضا داریم که بنگاه‌های مسکن را مجاب کنند قبل از اجاره دادن منازل به دانشجویان از دانشگاه استعلام كرده و مجوز كسب كنند.

بهمن امانی در شورای فرهنگ عمومی ملایر با تسلیت شهادت مصطفی احمدی روشن، گفت: وی چهارمین شهید عرصه علم و دانش است و این مساله نشان دهنده این است که دنیای غرب دیگر تحمل پیشرفت علمی ایران را ندارد و شاید از منظر آنها باید زمانی برسد که ما حتی نباید جدول ضرب را بدانیم.

رییس دانشگاه ملایر با تاكید بر اینكه دشمنان، جامعه علمی ما را نشانه گرفته‌اند، گفت: دنیای غرب دیگر تحمل پیشرفت علمی ایران را ندارد.

وی با بیان اینكه در یک هجمه نابرابر و ناجوانمردانه قرار گرفته‌ایم، تصریح كرد: دشمنان در کنار این حمله فیزیکی، از جنبه جنگ نرم هم به ما رحم نمی‌کنند به همین علت باید بسیج و فکری عمومی برای مبارزه با این تهدیدات داشته باشیم.

امانی در خاتمه همچنین گفت: ماهواره موجب ترویج بدحجابی و کاهل شدن نسبت  به نماز می‌شود و باید با این موضوع مبارزه کنیم.


منبع: ایسنا


ویدیو : اجاره خانه دانشجویی فقط به خاطر ماهواره!