اتومبیل رضا جاودانی را دزد زد : او که اتومبیلش را در ابتدای خیابان سنایی پارک ...


او که اتومبیلش را در ابتدای خیابان سنایی پارک کرده بود موقع برگشت با ماشینی خالی شده مواجه شد. تماشا: رضا جاودانی، وکیل دادگستری و مجری فوتبال، از مهمانان رونمایی از کتاب «نیمکت داغ» بود. او بر این باور است که نوشته های صدر تاریخ فوتبال را کامل می کند و به تماشا گفت: «واقعا جای کتاب هایی مانند نوشته های ایشان در فوتبال ما خالی است. ما کتاب در این حوزه کم داریم. چون من فکر می کنم کسی به اهمیت فوتبال پی نبرده. کتاب هایی هم که هست بیشتر درباره قوانین و اصول فوتبال است و کمتر کتابی که نگاه تاریخی و جامعه شناسانه به فوتبال داشته باشد، داریم. دکتر صدر اما کمی این خلا را پر کرده اند».

اتومبیل , رضا جاودانی , اتومبیل رانی

کتاب زندگی استیو جابز آخرین کتابی بوده که جاودانی خوانده اما او درباره تاثیرگذارترین کتابی که در سال گذشته خوانده، گفت: «بدون اغراق و بدون اینکه به خاطر حضور دکتر صدر در اینجا بگویم تاثیرگذارترین کتابی که در سال گذشته خواندم، کتاب «روزی، روزگاری فوتبال» دکتر صدر بوده است. این کتاب را دوبار خواندم و باز هم خواهم خواند چون واقعا این کتاب به من ایده داد.

کتاب «فوتبال علیه دشمن» عادل فردوسی پور هم دیگر کتاب بسیار تاثیرگذاری بود که در سال گذشته خواندم». البته رضا جاودانی متاسفانه با بدبیاری در پایان این مراسم مواجه شد. او که اتومبیلش را در ابتدای خیابان سنایی پارک کرده بود موقع برگشت با ماشینی خالی شده مواجه شد. دزدها نه تنها سیستم صوتی و بعضی وسایل دیگر را از ماشین او ربوده بودند بلکه بلایی سر ماشین آورده بودند که دیگر روشن نمی شد. این طوری شد که آقای مجری مجبور شد برای علایق فرهنگی خود بهای سنگینی بپردازد.


ویدیو : اتومبیل رضا جاودانی را دزد زد