اتهام چک بی محل به محمدرضا خلعتبری : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم ...


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم در روزی که رقبای پرسپولیس متوقف شدند ما توانستیم با برد سپاهان به صدر جدول نزدیک شویم. ایسنا: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم در روزی که رقبای پرسپولیس متوقف شدند ما توانستیم با برد سپاهان به صدر جدول نزدیک شویم.

محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود، در چند بازی اخیر نتایج دلخواه را بدست نیاورده بودیم و خوب شد که اکنون توانستیم به پیروزی برسیم. خوشبختانه در روزی که رقبای ما بازی‌هایشان را نبردند، پرسپولیس توانست سپاهان را شکست دهد و به صدر جدول نزدیک شود. پرسپولیس واقعا شایسته این برد بود.

وی هم مانند سایر بازیکنان پرسپولیس با انتقاد از مشکلاتی که برای آنها وجود دارد، گفت: به من ماشین ندادند اما چک دادند که متاسفانه چک‌شان هم پاس نشد! من به پشتوانه آن چک رفتم ماشین خریدم و فروشنده الان سند ماشین را به نام من نمی‌زند. یارو رفته از دست من شکایت کرده و من امشب با اجازه علی دایی باید به اصفهان بروم. او می‌گوید تو چک بلامحل کشیده‌ای! متاسفانه بازیکنان پرسپولیس خیلی گرفتارند، حالا من مقداری پس‌انداز داشتم اما بقیه که مشکلات جدی‌تری دارند.

خلعتبری با بیان اینکه همراه بنگر 50 میلیون تومان وام گرفته است، گفت: بخاطر مشکلاتی که داشتیم با محسن بنگر رفتیم و از یکی از بانک‌های خصوصی نفری 50 میلیون تومان وام گرفتیم. واقعا خنده‌دار است که در اهواز من باید 1.5 میلیون تومان پول بلیت هواپیما بدهم؛ همینطور سیدجلال حسینی 2 میلیون تومان و کریم باقری هم چند میلیون پول پرداخت کرد. از نظر ما این شرایط برای پرسپولیس خنده‌دار نیست؟!


ویدیو : اتهام چک بی محل به محمدرضا خلعتبری