اتمام حجت رئیس بایرن مونیخ با گوتسه : رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ می‌گوید که موضع ...


رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ می‌گوید که موضع این باشگاه درباره آینده هافبک آلمانی‌اش مشخص است. خبرگزاری تسنیم: کارل هاینتس رومنیگه می‌گوید که موضع باشگاه بایرن‌مونیخ درباره انتقال ماریو گوتسه از آلیانتس آره‌نا را به این بازیکن آلمانی شرح داده است و حالا تصمیم‌گیری با خود او است که در میان باواریایی‌ها بماند یا برود.

مدتی است که گفته می‌شود یورگن کلوپ، سرمربی پیشین گوتسه در بورسیا دورتموند که الان هدایت لیورپول را برعهده دارد به هافبک بایرن‌مونیخ گفته که در آنفیلد به او ملحق شود اما گوتسه ظاهراً قصد ترک قهرمان بوندس‌لیگا را ندارد. با این حال آینده این بازیکن هنوز هم مبهم است و امکان جدایی او وجود دارد.

رومنیگه با اشاره غیرمستقیم به این موضوع که دور بودن گوتسه از ترکیب اصلی بایرن‌مونیخ فصل آینده با ورود کارلو آنچوتی هم ممکن است ادامه داشته باشد، به نشریه کیکر گفت: من با گوتسه و آنچلوتی مذاکراتی داشته‌ام. ماریو دقیقاً‌ موضع باشگاه را می‌داند. همه چیز شفاف و جدی برایش توضیح داده شده است. اینکه او تا الان چیزی نگفته شاید به این دلیل است که نمی‌خواهد تمرکزش برای شرکت در یورو از بین برود. ماریو باید تصمیمش را بگیرد و ببیند که آیا هنوز هم می‌خواهد به طور منظم در ترکیب بایرن‌مونیخ بازی کند یا نه؟

مصدومیت گوتسه در فصل اخیر، تعداد بازی‌های او را محدود کرد. گوتسه در آخرین فصل مربیگری پپ گواردیولا در آلیانتس آره‌نا تنها 14 بازی در بوندس‌لیگا انجام داد و سه گل هم زد.


ویدیو : اتمام حجت رئیس بایرن مونیخ با گوتسه