اتفاق عجیب در لیگ یک/شاهین شماره عابر بانک داد! : اتفاق عجیب در لیگ یک/شاهین ...



اتفاق عجیب در لیگ یک/شاهین شماره عابر بانک داد!

شماره كارتی را برای كمك به این تیم اعلام شده كه از هواداران و دوستداران شاهین تقاضا شده كمك های نقدی هر چند ناچیز خود را به این شماره كارت واریز نمایند .

 

شماره عابر بانک جعلی آمریکایی , شماره شبا بانک ملی , شماره شبا بانک ملت

 

سایت گل- اوضاع مالی نامناسب برخی تیم های حاضر در لیگ دسته اول از تراژدی گذشته و دارد کم کم به کمدی تبدیل می شود! در این باره کافی است بدانید سایت رسمی کانون هواداران شاهین بوشهر شماره عابر بانکی را اعلام کرده تا به این تیم کمک مالی شود.

در این اطلاعیه آمده:تیم فوتبال شاهین بوشهر كه هم اكنون برای بازی با گل گهر در كرمان به سر می برد شدیدا با بحران مالی و بی پولی روبرو شده است كه در همین راستا طی تماس مسئولین تیم شاهین از كرمان شماره كارتی را برای كمك به این تیم اعلام شده كه از هواداران و دوستداران شاهین تقاضا شده كمك های نقدی هر چند ناچیز خود را به این شماره كارت واریز نمایند .

در ضمن بدلیل عدم واریزی ورودی مسابقات كارت امین مشایخ و سعید حیدری نیز به سرپرست تیم تحویل نگردیده است.ضمنا تیم امیدهای شاهین بوشهر که در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارد پول ورودی بازی ها را نداشت و امتیاز آن به شاهین بندر عامری(از توابع بوشهر) واگذار شده است./گل

 


ویدیو : اتفاق عجیب در لیگ یک/شاهین شماره عابر بانک داد!