اتفاق تاسف‌بار در حافظیه شیراز +عکس : چمن ورزشگاه حافظیه شیراز در زمان بازدید ...


چمن ورزشگاه حافظیه شیراز در زمان بازدید مسئولان AFC، بدون اطلاع و هماهنگی با پیمانکار ورزشگاه، در اقدامی غیرکارشناسی نایلون پیچ شد. متاسفانه این کار باعث شده است چمن این ورزشگاه سیاه و پلاستیکی شود. خبرنگارمهر: چمن ورزشگاه حافظیه شیراز در زمان بازدید مسئولان AFC، بدون اطلاع و هماهنگی با پیمانکار ورزشگاه، در اقدامی غیرکارشناسی نایلون پیچ شد. متاسفانه این کار باعث شده است چمن این ورزشگاه سیاه و پلاستیکی شود.

چندی پیش بود که استاندار فارس دستور بازسازی ورزشگاه مسن حافظیه بخصوص زمین چمن آن را داد. زمین چمنی که باید اصلاح می‌شد و ورزشگاهی که رو به کهنگی و فرسودگی می‌رفت و نیازمند نوسازی بود.

در نهایت این اتفاق افتاد و در لیگ امسال زمین چمن ورزشگاه برای بازیهای لیگ برتر کشور آماده شد اما بعد از سه الی چهار هفته که از لیگ گذشت، ناگهان زمین چمن رو به تحلیل رفت تا جایی که حتی در برخی از نقاط به خاک رسید.

حافظیه شیراز , شیراز , دیوار شیراز

نمایی از چمن ورزشگاه حافظیه پس از برداشتن پلاستیک‌ها

در حالیکه همگی انگشت اتهام را به سمت پیمانکار ورزشگاه برده بودند و مسبب تمام اتفاقات زمین چمن را نوع بد چمن و یا نگهداری غیر کیفی آن می‌دانستند، پیمانکار ورزشگاه اعلام کرد که بهره‌برداری غیر استاندارد اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر متولیان امر باعث شد که زمین چمن  از حالت معمول و کیفی خود خارج شود.

شرکت پیمانکاری زمین چمن حافظیه در نمابری که به خبرگزاری مهر ارسال کرده بود اعلام کرد که بارها به اداره ورزش و جوانان اعلام کرده که باید استاندارد بازی در این زمین چمن رعایت شود. ضمن اینکه برای نگهداری از این چمن به پیش نیازهایی نظیر سیستم آبیاری و... نیاز است که متولیان امر نسبت به آن توجه چندانی نکرده بودند.

رستوران شیراز , جراحی زیبایی سینه در شیراز , آرایش عروس در شیراز

نمایی از چمن ورزشگاه حافظیه که نشان می‌دهد وضعیت نا مناسبی دارد

چند هفته‌ای پس از آن اتفاق، اکنون خبرنگار مهر مشاهده کرده که زمین چمن ورزشگاه در قسمت‌های مختلفی به رنگ سیاه درآمده است.

در این خصوص خبرنگار مهر موضوع را از شرکت پیمانکاری این زمین چمن جویا شد که مسئولان شرکت اعلام کردند که اداره کل ورزش و جوانان استان بدون اطلاع و هماهنگی با این شرکت اقدام به پهن کردن نایلونی روی زمین چمن کرده اند و این اقدام باعث سیاه شدن زمین شده است. پهن کردن نایلون نیز در زمان بازدید مسئولان AFC از زمین چمن صورت گرفته تا قسمت‌های مشکل دار چمن پوشیده باشد اما چمن به نایلون چسبیده و به خاطر گرمای هوا چمن سوخته و سیاه شده است.

خرید فرش شیراز , دکوراسیون داخلی شیراز , ایمپلنت دندان شیراز

تصویری از قسمت‌های سیاه شده و سوخته چمن ورزشگاه حافظیه پس از برداشتن پلاستیک‌ها

شرکت پیمانکار زمین چمن اکنون در حال انجام تدابیر لازم برای اصلاح چمن‌های سیاه شده است.

این اقدام غیر کارشناسی باید به صورت شفاف از سوی متولیان امر در اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال استان پاسخ داده شود. اقدامی که حیثیت ورزش استان فارس را دستخوش خود کرده و هزینه‌های گزافی را می‌طلبد تا زمین چمن دوباره در دست اصلاح ترمیم قرار گیرد.


ویدیو : اتفاق تاسف‌بار در حافظیه شیراز +عکس