اتاق‌هایی با هوای تازه : ماه شهریور برای خانواده‌ها شروع و گاهی پایان سفرهای ...


ماه شهریور برای خانواده‌ها شروع و گاهی پایان سفرهای تابستانی است، اما وسوسه نسیم شهریور شما را به دمی آسودن در زیر سایه درختان و گپی صمیمانه در جمع دوستان دعوت می‌كند.
 

ماه شهریور برای خانواده‌ها شروع و گاهی پایان سفرهای تابستانی است، اما وسوسه نسیم شهریور شما را به دمی آسودن در زیر سایه درختان و گپی صمیمانه در جمع دوستان دعوت می‌كند. در این مطلب ایده‌هایی در این راستا ارایه شده است.

رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک , اتاق خواب تازه عروس ایرانی , ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی

1.  اتاق نشیمنی با نسیم تازه

 پاسیو خانه خود رابا تقلید از دكوراسیون  اتاق نشیمن، به مكانی  آرامش بخش برای استراحت تبدیل كنید.در مبلمان خود میزی مناسب قرار دهید تا جایی برای نوشیدنی و غذا بوجود آید.با كوسن‌های رنگی گرمایی به فضا ببخشید. با یك صفحه فلزی، دیواری كاذب بسازید و با كاشت گیاهان رونده روی آن، محرمیت مناسبی برای این فضا  پدید آورید.

توصیه‌هایی برای پیشگیری از گرمازدگی در هوای گرم , اتاق مصاحبه چه ویژگی هایی دارد , سایت هایی که تازه ساخته شده اند

2.  چیدمانی  زیبا

حیاطی با كف  سنگ‌فرش شده(آجری)، بهترین مكان برای صرف چای صبحگاه یا عصرانه است. در یك عصر تابستانی به جای اینكه از میهمان خود داخل خانه پذیرایی كنید،  یك میز آهنی ساده و چند صندلی آهنی سبك در این فضا بگذارید و وسایل پذیرایی را روی این میز تدارك ببینید  و  زیبایی حیاط را چند برابر كنید.

برای نوزاد تازه به دنیا اومده چه اسباب بازی هایی بخریم , جوشاندن سرکه و آب برای تمیز کردن هوای اتاق , چگونه هوای اتاق نوزاد را ضد عفونی کنیم

3. فضاهای تركیبی

 با استفاده از عناصر مشابه،فضای داخل و خارج را به زیبایی باهم  تركیب كنید.درهای فرانسوی، گزینه مناسبی برای مرتبط كردن دوفضا هستند. هنگامی‌كه درباز یا بسته است می‌توان برهردوفضا اشراف داشت. مبلمان فضاهای داخلی و خارجی باید دارای سبك مشابهی باشند و رنگ كوسن‌ها و صندلی‌هادر هردو فضا یكسان باشد. با ایجاد سقف كاذب و اضافه كردن چلچراغ و میزهایی برای گوشه، فضای باز حس فضای اتاق داخل خانه را تكمیل می‌كند.

بارانه و بارانه هوای بارانی تازه , ایده هایی برای تزیین اتاق , دمای هوای تهران

4. كوسن‌های مناسب

كوسن‌ها در هر اتاق  جزیی مهم هستند و در پاسیویی كه ساخته‌اید نیز  از آنها بیشترین استفاده را ببرید.  یك قالیچه، رنگی تازه به فضا می‌بخشد و علاوه برآن كف‌پوشی نرم برای پاسیوی سنگی فراهم می‌كند.  چراغ‌هایی كه روی میز فضای خارجی قرار دارند، احساسی گرم ایجاد می‌كنند و به كمك آنها می‌توان در شب نیز از فضا استفاده كرد.

هوای تهران , کاغذ دیواری اتاق خواب , آلودگی هوای تهران

5. ایجاد سقف

این ایده برای خانه‌های ویلایی مناطق شمالی كشور بهترین انتخاب است زیرا با اضافه كردن سقف به فضای پاسیو می‌توان در روز‌های بارانی نیز از طبیعت خارج از خانه بهره برد. هنگامی كه صاحبخانهغذایی را در فضای ناهار خوری باز سرومی‌كند، نبود دیوارهای حایل سبب می‌شود نسیمی دلنشین وارد فضای خانه شود. باكمك یك رومیزی و چند كوسن می‌توان به اتاق لطافت بخشید.

اتاق بازرگانی , آب و هوای تهران , اتاق بازرگانی ایران

6. كنجی سیمانی دنج

كمی خلاقیت و برنامه‌ریزی، پاسیوی سیمانی داغ را به یك اتاق ناهار‌خوری زیبا تبدیل كرده است. كف سیمانی با فرشی زیبا پوشانده شده است. جان پناه سفید رنگ ایوان محل مناسبی برای كاشت گل‌های رنگارنگ است. قفس پرنده در این فضا به گنجه‌ای برای چیدن ظروف چینی تبدیل شده است. رنگ‌های غنی نقطه كانونی اتاق را برجسته می‌كند. این حفاظ شبكه‌ایهمچنین با سرسبزی شاخ و برگ درختان درهم می‌آمیزد. مجسمه و آباژور نیز جذابیتی خاص به این فضا بخشیده است.

اتاق بازرگانی تهران , اتاق اصناف , شاخص آلودگی هوای تهران

7. تزیینات فلزی  هیجان انگیز

 آلاچیق قدیمی كه با رنگ سفید رنگ‌آمیزی و نونوار شده است فضایی مناسب و پر نور برای استراحت و دور هم نشینی با دوستان است. گلدان‌هایی كه اطراف آلاچیق و روی طاقچه های چوبی قرار گرفته‌اند به همراه یك سینی عتیقه و پس زمینه‌ای با چاپ‌های گلدار   به این اتاق روباز  حالتی رمانتیك‌بخشده است.  مبلمان كه از آهن و حصیر ساخته شده است با آلاچیق هماهنگی دارد.

اتاق خبر , هوای مشهد , اتاق اصناف ایران

خطای چشم

  این اتاق ناهارخوری در فضای آزاد ازدوشبكه توری پیش‌ساخته،  پلاستیكی رنگ شده  تشكیل شده است كه با مواد قدرتمند خیلی محكم به زمین میخكوب شده‌اند ؛ سازه بدون دیوار در برابر باد‌های شدید مناطقكوهستانی كشور مقاومت می‌كند.  پرده‌های ضد آب و چارچوب پنجره  تصویر خیال انگیز یك اتاق را تكمیل می‌كنند.

فکر تازه , پیش بینی هوای تهران , هوای اصفهان

8.  كمال سادگی

لازم نیست  یك اتاق با هوای تازه خیلی گرانبها یا پرزرق و برق باشد. سقفگاراژ كه به صورت كنسول از روی دیوار سنگی خارج شده و روی قسمتی از فضا سایه انداخته است، یك میز چوبی از جنس ساج همراه صندلی‌ها، میهمان را به نشستن و لذت بردن از منظره استخر دعوت می‌كنند.



ویدیو : اتاق‌هایی با هوای تازه