اتاق‌هایتان را رنگ کنید! :       دوست دارید که تنها در دو روز آخر هفته ظاهر ...



 

 

بهترین تخت‌ خواب را برای اتاق خواب‌تان انتخاب کنید , چگونه پای خانواده هایتان را به ماجرای ازدواج باز کنید؟ , اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب شما از هرگونه سر و صدای اضافی دور

 


دوست دارید که تنها در دو روز آخر هفته ظاهر خانه تان را تغییر دهید؟ ما در اینجا برای شما چند پیشنهاد برای یک دکوراسیون ساده و سریع داریم:

 

 

 

حد و مرز تعیین کنید

 

 

دکوراسیون اتاق خواب را گرم و صمیمی کنید , کاغذ دیواری اتاق خواب , اتاق بازرگانی

 

 

بین دو رنگ اصلی زمینه دیوار اتاق تان فاصله بگذارید. این کار به زیبایی اتاق شما می‌افزاید و رنگ زمینه اتاق چشم را نوازش می‌دهد. برای ایجاد خلاقیت بیشتر، قانونی برای استفاده از خطوط روشن اطراف اتاق در ارتفاعی معادل اندازه صندلی‌ها تعیین کنید ( در حدود 2 1/2 تا 3 فوت از کف اتاق). در امتداد این علامت‌ها نقاشی کنید، برای اینکه رنگ اتاق شما ملایم تر به نظر برسد از قلم موی نواری برای رنگ کردن استفاده نکنید.

 

 

 

زمینه اصلی

 

 

اتاق بازرگانی ایران , اتاق بازرگانی تهران , اتاق اصناف

 


یکی دیگر از راه‌های علامت گذاری برجسته سازی است. تغییر یک رنگ به رنگ دیگر عمق آن رنگ را مشخص می‌کند. برای مثال در این تصویر رنگ قرمز به خوبی مشخص است. و خطوط سفید بین آن شدت رنگ را بیشتر کرده ؛ استفاده از یک رنگ تند روی یک دیوار اتاق خیلی بهتر و زیباتر از این است که هر چهار دیوار اتاق را با یک رنگ نقاشی کنید. به یاد داشته باشید که این خطوطی که قبلا برای پوشاندن نوارها زده شده برای این است که بین رنگ‌ها خطوط موج دار بوجود بیاورد.

 

 

 

بلوک‌های رنگی

 

 

اتاق خبر , اتاق اصناف ایران , اتاق خواب

 


بلوک‌های رنگی در هر اتاقی که باشند دیوار و زمینه آن را نمایان می‌کنند و باعث می‌شوند در ابتدای ورود مهمانان چشم شا به دیوار شما خیره شود. در اینجا بلوک‌های رنگی ما با همدیگر هماهنگ شده و یک اتاق مدرن ایجاد کرده است. قبل از اینکه دیوارتان را با قالب‌های رنگی بزرگ بپوشانید ابتدا قالب‌های کوچک را امتحان کنید. ببینید آیا از این مدل و زمینه خوشتان می‌آید یا نه؛ می‌توانید این کار را روی یک کاغذ هم انجام دهید. برای اینکه طرح شما واقعی تر به نظر برسد ابتدا قالب‌های رنگی تان را از روی کاغذهای رنگی و یا پارچه‌های رنگی ببرید و روی یک کاغذ بچسبانید. این الگو به شما کمک می‌کند تا بهتر تصمیم بگیرید.

 

 

 

چشم اندازی عسلی رنگ

 

 

کلیک کنید , دکوراسیون اتاق خواب , اتاق

 


الگوی قبلی مان را که یادتان هست؟ بلوک‌های رنگی هماهنگ! در این قسمت شما می‌توانید آن طرح را با رنگ‌های ملایم تری مانند رنگ عسلی و زرد انجام دهید. ترکیب این رنگ‌ها ساده تر هم هست. می‌توانید لحاف روی تخت خواب تان را هم با رنگ دیوارتان هماهنگ کنید.





قسمتی از بهشت

 

 

اتاق عمل , اتاق کودک , دکوراسیون اتاق کودک

 


باز هم طرحی مانند الگوی قبلی؛ اما این بار نمی خواهیم خودمان را مقید به ترکیب رنگ‌های یکسان بکنیم. این بار طرح‌هایمان را روی یک تخته چوبی یا پلاستیکی پیاده کرده ایم که آن را روی دیوار می‌چسبانیم. این تخته‌ها از چوب‌های توخالی باید درست شوند تا برای نصب شدن روی دیوار سنگین نباشند. این طرح را می‌توانید به صورت یک طرح متحرک هم استفاده کنید. به شرطیکه که این تخته‌ها تاشو باشند.

 

 

 

توضیحاتی در مورد کف خانه

 

 

کاغذ دیواری اتاق کودک , مبلمان اتاق کودک , استیکر اتاق کودک

 


اگر کف خانه شما سفید و بدون طرح است می‌توانید روی آن نقاشی بکشید یا از کاشی‌های طرح دار استفاده کنید. این حیاط زیبا با سنگفرشی از کاشی‌های بتونی، تزیین شده تا ترک خوردگی بین کاشی‌های قدیمی مشخص نشود.

 

 

 

به این طرح هم نگاهی بیندازید

 

 

پرده اتاق خواب , فرش اتاق کودک , اتاق کار

 


می توانید با نقاشی و رنگ مبلمان خانه تان را دگرگون کنید. این میز کوچک بسیار ساده و از چوب مسطح و هموار ساخته شده است. می‌توانید از یک رنگ و یا ترکیب چند رنگ برای تزیین این میز ساده چوبی استفاده کنید.

 

 

 

لوازم ساده خانگی

 

 

لوستر اتاق کودک , خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید  , چالش مانکن در اتاق عمل



حتی ساده ترین لوازم خانگی مورد استفاده روزانه مان هم می‌توانند با چند کار هنری زیبا تبدیل به یک وسیله مدرن شوند. ابتدا یک طیف رنگی, سپس یک طرح نقاشی انتخاب کنید. می‌توانید با یک قلم موی دستی این کار را انجام دهید. البته ترکیب و چگونگی استفاده از این طیف رنگی بر عهده شماست ؛ می‌توانید خطوط یکسان و هماهنگ با هم بکار ببرید یا خطوطی بکار ببرید که در اندازه و شکل با هم متفاوتند.

 

 


تراشه‌های چوبی هنری

 

 

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید , تزیین اتاق کودک , تزیین اتاق خواب

 


تمام قطعات چوبی که تا بحال جمع می‌کردید، امروز به درد تان خواهند خورد. می‌توانید آنها را با سلیقه چیده و یک اثر هنری خلق کنید. البته می‌توانید این قطعات را رنگ کنید یا از چوب‌ها و مقواهای رنگی استفاده کنید. این اثر هنری را قاب کنید. برای اینکه در این اثر هنری پرسپکتیو ایجاد کنید, بعضی از این تراشه‌ها را به کف قاب بچسبانید و بقیه را به شیشه ای که می‌خواهید روی قاب تان متصل کنید.

 

 

 


ویدیو : اتاق‌هایتان را رنگ کنید!