ابهام در تمدید مهلت توزیع سبد کالا : اخبار اقتصادی - ابهام در تمدید مهلت توزیع ...



تمدید مهلت انتخاب رشته , مهلت پرداخت جریمه سربازی، تمدید شد , توزیع سبد کالا


اخبار اقتصادی - ابهام در تمدید مهلت توزیع سبد کالا

 در حالی که مدیر اجرایی طرح سبد کالای حمایتی اعلام کرده بود که توزیع این سبد در مرحله‌ی اول به مدت 15 روز ادامه داشته و پس از آن نیز تمدید خواهد شد، در تازه‌ترین اظهارنظر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله‌ی دوم توزیع سبد کالایی طی دو هفته آینده خبر داده است.

به گزارش ایسنا، ربیعی، وزیر تعاون در حالی از مشخص نبودن تمدید مهلت ارائه سبد کالا خبر داده که بهمن حاجعلی، مدیر اجرایی طرح سبد کالای حمایتی بر تمدید زمان اختصاص این سبد در مرحله‌ی اول تاکید کرده و گفته که روز گذشته و امروز شاهد رفتاری از سوی مردم بودیم که انگار سبد کالایی فقط در همین دو روز توزیع می‌شود غافل از این‌که به احتمال زیاد بیش از 20 روز توزیع سبد کالایی در مرحله‌ی اول را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: مدت زمان تعیین‌شده برای اختصاص سبد کالایی قابل تمدید بوده و تازه دو روز از توزیع این سبد گذشته است.

حاجعلی با بیان این‌که هیچ محدودیتی برای توزیع سبد کالا در مرحله‌ی اول نخواهیم داشت، بیان کرد: تا زمانی‌که آخرین فرد مشمول سبد کالاهای خود را دریافت نکند مرحله اول به اتمام نمی‌رسد.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی در این زمینه با اشاره به این‌که تا به اطمینان مورد نظر نرسیم که چند درصد افراد جامعه سبد خود را دریافت کرده‌اند، توزیع مرحله نخست را متوقف نخواهیم کرد گفت: ما حتما توزیع را در مرحله‌ی اول ادامه می‌دهیم و جای هیچ نگرانی نیست، لذا بهتر است مردم با آرامش و بدون عجله سبد خود را دریافت و به طور تدریجی به نقاط توزیع مراجعه کند.

وی با بیان این‌که مردم نباید وقت خود را در صف‌ها تلف کنند، گفت: از سوی دیگر به دلیل حجم بالای متقاضیان ممکن است تراکنش با وقفه ایجاد شود لذا بهتر است مردم با مراجعه تدریجی از اشکالات فنی به وجود آمده پیش‌گیری کنند.
 اخبار اقتصادی - ایسنا


ویدیو : ابهام در تمدید مهلت توزیع سبد کالا