ابهام بزرگ درباره استفاده تراکتورسازی از بازیکن محروم / سعید آقایی نمی توانسته بازی کند؟ :



سعید آقایی , شعر درباره تولد از شاعران بزرگ , نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی

پرسپولیسی ها بلافاصله بعد از بازی تیم شان با تراکتورسازی به بازی کردن سعید آقایی اعتراض داشتند اما این اعتراض شان وارد نبود.

به گزارش خبرآنلاین؛ طبق آیین نامه لیگ برتر ایران، بازیکنی که سه کارته شود و از یک بازی محروم شود، پس از آن اگر دو کارت زرد بگیرد، دوباره از حضور در یک مسابقه محروم می شود. اما تراکتوری ها بدون اینکه به این بند از آیین نامه توجه کنند، امروز از سعید آقایی استفاده کردند.


سعید آقایی در هفته های سوم، پنجم و ششم کارت زرد گرفته بود و در هفته هفتم محرومیت خود را پشت سر گذاشت. اما او در هفته های یازدهم و بیست و یکم دوباره کارت زرد گرفت و با این حساب باید در بازی هفته بیست و دوم مقابل پرسپولیس روی سکو می نشست. اما او در این مسابقه داخل زمین بود.


اینکه چنین بندی از آیین نامه در سایر لیگ های کشورهای مختلف وجود دارد یا نه، بحثی جداگانه است اما وجود این بند در آیین نامه فوتبال ایران، به معنای استفاده تراکتورسازی از بازیکن غیر مجاز است. البته باید دید آیا پرسپولیسی ها به این موضوع اعتراض می کنند و در این صورت، آیا کمیته انضباطی حاضر می شود سه امتیاز مسابقه را به سرخپوشان تهرانی بدهد یا نه.

البته این درحالی است که بعد از اعتراض پرسپولیسی ها ، باشگاه تراکتورسازی اسنادی رو کرده که نشان می دهد آقایی محرومیتش را در بازی با گسترش فولاد پشت سر گذاشته و برای این بازی مشکلی نداشته است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی نزدیکان به تراکتورسازی منتشر شده ، این بازیکن بعد از دو اخطاره شدن ، بازی با گسترش فولاد را غایب بوده و اخطاری هم که بعد از این و در بازی با سپاهان گرفته است ، اولین اخطارش بوده و مشکلی برای بازی برابر پرسپولیس نداشته است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : ابهام بزرگ درباره استفاده تراکتورسازی از بازیکن محروم / سعید آقایی نمی توانسته بازی کند؟