ابهام بزرگ برای سرمربیگری کرانچار در تیم ملی امید/ فدراسیون زلاتکو را نمی خواهد یا وزارت ورزش؟ :



ورزش برای بزرگ شدن لب , ورزش برای بزرگ شدن سینه , ورزش بدنسازی برای بزرگ شدن سینه

 

اخبار ورزشی - ابهام بزرگ برای سرمربیگری کرانچار در تیم ملی امید/ فدراسیون زلاتکو را نمی خواهد یا وزارت ورزش؟

حضور کرانچار در تیم ملی امید هنوز قطعی نیست و حالا این شایعه به گوش می رسد که فدراسیون فوتبال ترجیح می دهد مربی ایرانی بالای سر تیم المپیک باشد.

 چند روز قبل خبر قطعی سرمربیگری کرانچار در تیم ملی امید اعلام شد و در آن لحظه به نظر می رسید که دوباره هدایت تیم امید را یک مربی خارجی برعهده گرفته است. اما حالا و پس از گذشت چند روز، ابهام های حضور کرانچار در تیم امید زیاد شده است.


به گزارش خبرآنلاین؛ کرانچار که مدت ها در ایران سرمربیگری کرده، با شرایط بازیکنان ایرانی آشنا است و با وجود اینکه چند گزینه ایرانی برای هدایت تیم امید مطرح شده بودند، حبیب کاشانی توانست او را به عنوان گزینه اصلی مطرح کند. اما مشکل اینجاست که قراردادی بین او و فدراسیون فوتبال امضا نشده و حالا خود کرانچار هم متوجه شده که برای نشستن روی نیمکت تیم امید، سنگی بزرگ جلوی پای اوست.


فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون ها برای جذب مربی خارجی باید ابتدا مجوزی از وزارت ورزش بگیرند. این قانون در زمانی که هنوز وزارت ورزش تاسیس نشده و سازمان تربیت بدنی متولی ورزش ایران بود هم اجرا می شد. وزارت ورزش برای سازماندهی به موضوع جذب مربیان خارجی در تیم های ملی رشته های مختلف، کمیسیونی تاسیس کرده که این کمیسیون تمام جوانب استخدام مربی خارجی از جمله سطح کیفی، دستمزد و سایر مسائل را در نظر می گیرد و سپس به فدراسیون مربوطه اعلام می کند که می توانند مربی مورد نظر را جذب کنند یا نه. حالا هم گفته شده که فدراسیون در انتظار صدور مجوز این کمیسیون است تا با کرانچار قرارداد ببندد. اما مشکل اصلی، صادر نشدن مجوز این کمیسیون نیست، بلکه خود فدراسیون فوتبال تا به حال درخواستی به این کمیسیون نداده است.


روند این کار به این صورت است که ابتدا فدراسیون فوتبال باید از این کمیسیون درخواست بررسی شرایط مربی مورد نظر خود را بکند که فدراسیون فوتبال تا به حال چنین درخواستی نداشته است. با این حساب کمیسیون مربوطه هم نمی تواند فقط با استناد به اخباری که منتشر شده اند، شرایط کرانچار را بررسی کند. این موضوع سبب شده تا شایعاتی مبنی بر عدم رضایت کفاشیان از استخدام مربی خارجی مطرح شود.

 

این شایعه از آنجا قوت می گیرد که فدراسیون فوتبال در بررسی های خود برای رسیدن به بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی امید، نام هیچ مربی خارجی را در فهرست خود قرار نداده بود و نام کرانچار هم با اصرار حبیب کاشانی مدیر تیم امید وارد این لیست شد. طبیعی است که فدراسیون حالا با نشستن کرانچار روی نیمکت تیم امید مخالفت کند. همین تیم امید در بازی های آسیایی اینچئون با هدایت نلو وینگادا نتایج بسیار ضعیفی گرفت و در چنین شرایطی مقاومت فدراسیون فوتبال برای سپردن هدایت تیم امید به یک مربی خارجی طبیعی به نظر می رسد.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو : ابهام بزرگ برای سرمربیگری کرانچار در تیم ملی امید/ فدراسیون زلاتکو را نمی خواهد یا وزارت ورزش؟