ابلیس سیاه دستگیر شد +عکس : مردی كه با تهدید چاقو پسر 20‌ساله‌ای را مورد آزار ...


مردی كه با تهدید چاقو پسر 20‌ساله‌ای را مورد آزار جنسی قرار داده و به مدت دو سال وی و خانواده‌اش را به مرگ تهدید می‌كرد، سرانجام دستگیر شد. شرق: مردی كه با تهدید چاقو پسر 20‌ساله‌ای را مورد آزار جنسی قرار داده و به مدت دو سال وی و خانواده‌اش را به مرگ تهدید می‌كرد، سرانجام دستگیر شد.

زنی روز 23 دی سال گذشته با مراجعه به كلانتری ستارخان به ماموران گفت: «فردی به نام علی مدت هشت ماه است كه برای من و دیگر اعضای خانواده‌ام به‌ویژه پسر 20ساله‌ام به نام «كامران» ایجاد مزاحمت می‌كند و حتی یك‌بار نیز او را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و امروز نیز یک بار دیگر با ایجاد مزاحمت برای من طلا و جواهرات و گوشی تلفن همراهم را سرقت كرد.»

كارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی بعد از تشكیل پرونده موظف به تحقیق در این خصوص شدند. آنها ابتدا به پرس‌وجو از كامران پرداختند. این جوان گفت: «از طریق یكی از دوستانم با «علی» آشنا شدم. او روز دهم آذر سال 89 به بهانه اینكه می‌خواهد یكی از دوستانش را ببیند من را به خیابان جنت‌آباد برد و پس از آنكه با چاقو دست چپم را مجروح كرد، با تهدید چاقو در بین درختان مرا مورد آزار جنسی قرار داد. از این زمان به بعد بود كه تهدیدهای وی آغاز شد و حتی دیگر اعضای خانواده‌ام را نیز تهدید می‌كرد و می‌گفت در صورت شكایت به پلیس، دو خواهر كوچك‌تر مرا خواهد كشت.»

حصین ابلیس دستگیر شد , حسین ابلیس دستگیر شد , جمعه سیاه

مادر كامران نیز به كارآگاهان گفت: «علی همراه یكی از دوستانش در حالی‌كه هر دو چاقو و قمه در دست داشتند در خیابان به سمتم آمدند و طلا و جواهرات و موبایلم را دزدیدند. علی حتی قصد داشت مرا با تهدید چاقو سوار ماشین كند كه با فریادها و كمك خواستن من و حضور همسایگان در محل موفق به این كار نشد و فرار كرد.»

كارآگاهان با توجه به اظهارات شكات پرونده به تحقیق درباره متهم 28ساله پرداختند و اطلاع پیدا كردند علی از مجرمان سابقه‌داری است كه پیش از این نیز به اتهام خرید اموال مسروقه دستگیر شده است. با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده و با شناسایی محل‌های تردد متهم در غرب تهران، به‌ویژه در پارك المهدی واقع در میدان آزادی، كارآگاهان این مناطق را تحت مراقبت‌های پلیسی خود قرار دادند و او را دستگیر كردند.

 سپس همدست علی كه زمان سرقت طلا و جواهرات مادر كامران همراه او بود به دام افتاد. این متهم كه مرتضی نام دارد در اعترافاتش گفت علی اقدام به آزار و اذیت كامران و همچنین تلاش برای تهدید و آزار و اذیت دیگر اعضای خانواده این پسر كرده است.


بررسی سوابق مرتضی نشان داد وی از مجرمان سابقه‌داری است كه پیش از این به اتهام ارتكاب جرایم مختلف درگیری و نزاع، سرقت و تخریب اموال عمومی بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

در شرایطی‌كه تحقیق از علی با توجه به شكایت شاكی پرونده درخصوص زورگیری اموال و تلاش برای ربودن وی توسط متهم و همچنین ضرب و جرح و آزار و اذیت فرزندش، در دستور كار كارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفته بود اطلاعاتی درخصوص نقش و حضور متهم در سرقت عتیقه‌جات از خانه‌ای واقع در منطقه ولنجك به دست آمد.

 بنا بر این اطلاعات فردی با مشخصات متهم و با هویت مجعول «حسن تاجیك» با پوشش كارگر خدماتی اقدام به سرقت از خانه پزشكی متخصص در منطقه ولنجك كرده است. كارآگاهان از مالباخته و مستخدم خانه‌اش برای حضور در مفر پلیس آگاهی دعوت كردند و آن دو علی را مورد شناسایی قرار دادند.

 پزشك متخصص به كارآگاهان گفت: «فردی كه خود را حسن تاجیك معرفی كرده بود اسفند سال 89 برای كار در خانه من به عنوان كارگر خدماتی استخدام شد. روز 26 اسفند این فرد در حال رنگ كردن نرده‌های دیوار منزل بود كه مستخدم خانه از او خواست شیشه‌های داخل ساختمان را نیز نظافت كند. بر سر همین موضوع بین آنها درگیری لفظی ایجاد شد و من ساعت 20 همان روز، با علی تسویه كامل كردم.

 صبح روز بعد وقتی وارد سالن خانه شدم، دیدم تمامی عتیقه‌های داخل ویترین بزرگ كه بعضی از آنها دارای قدمتی بیش از 200 سال و حتی بیشتر بودند، سرقت شده است. بلافاصله با كلانتری 163 تماس گرفتم و پرونده‌ام برای رسیدگی به پایگاه یكم پلیس آگاهی ارسال شد.»


علی نیز با اعتراف صریح به سرقت منزل پزشك متخصص به كارآگاهان گفت: «سه روز پیش از زمان سرقت، به عنوان كارگر خدماتی در منزل شاكی مشغول به كار شدم. بعد از اینكه تمامی قسمت‌های خانه و راه‌های ورود و خروج آن را یاد گرفتم، شبانه از روی دیوار حیاط با وجود آنكه نرده‌های بلندی داشت، وارد خانه شدم و سرقت كردم.»

در ادامه با توجه به تحقیقات انجام‌شده از متهمان و اطلاعات به دست‌آمده درخصوص تهدید به مرگ اعضای خانواده كامران توسط متهم و همچنین آزار جنسی پسر 20ساله توسط علی پرونده برای ادامه تحقیقات و رسیدگی تخصصی به پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

 سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: «با توجه به تحقیقات انجام‌شده و اطلاعات دقیق به‌دست‌آمده درخصوص ارتكاب جرایم مختلف از سوی متهم پرونده و احتمال ارتكاب دیگر جرایم از قبیل سرقت، زورگیری، ضرب و جرح، تهدید شهروندان، آزار و اذیت و... مجوز انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی دادیار پرونده صادر شده است؛ بنابراین از تمامی شهروندان و شكات احتمالی پرونده درخواست می‌شود برای طرح شكایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه كنند.»     


ویدیو : ابلیس سیاه دستگیر شد +عکس