«ابله» تعطیل شد؟ : رییس هیات مدیره شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» خبر توقف سریال ...


رییس هیات مدیره شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» خبر توقف سریال شبکه نمایش خانگی «ابله» را تکذیب کرد. خبرگزاری مهر: رییس هیات مدیره شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» خبر توقف سریال شبکه نمایش خانگی «ابله» را تکذیب کرد.

علی اسدزاده رییس هیات مدیره شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» با تکذیب خبر توقف ساخت و توزیع سریال شبکه نمایش خانگی «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: گروه ساخت مجموعه «ابله» همچنان در منطقه دروس در حال تصویربرداری هستند و تا ۱۵ روز دیگر تصویربرداری سریال ادامه دارد.

وی ادامه داد: تا امروز بازی بهنام تشکر و شبنم مقدمی به پایان رسیده است و دیگر بازیگران این سریال از جمله محسن تنابنده همچنان به بازی خود در این سریال ادامه می دهد.

تعطیل , پنجشنبه تعطیل است یا نه , فردا تعطیل است

اسدزاده در پایان اعلام کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

«اَبله» به تهیه‌کنندگی شرکت تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود با فیلمنامه‌ای از علیرضا طالب‌زاده، موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده‌ای به نام هادی است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر ماجرای یکی از شخصیت‌های عجیبش به نام پریسا می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون مهران احمدی، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، مجید صالحی، بهادر مالکی، عیسی یوسف پور، هوتن شکیبا و با حضور سیامک انصاری، یکتا ناصر و با هنرمندی: محسن تنابنده از جمله بازیگران این مجموعه هستند.


ویدیو : «ابله» تعطیل شد؟