ابزار مخصوص پدر های ماجراجو! +عکس : با بچه‌دار شدن همه زندگی والدین تغییر می‌کند. ...


با بچه‌دار شدن همه زندگی والدین تغییر می‌کند. پیاده روی همراه با کودک زیر نور آفتاب به یک ماجراجویی تبدیل می‌شود و انجام کارهای مهیجی مانند اسکیت گاهی در شمار آرزوهای دست نیافتنی والدین قرار می‌گیرند. وبسایت topinearth.com - جمیله محمدی چراتی: با بچه‌دار شدن همه زندگی والدین تغییر می‌کند. پیاده روی همراه با کودک زیر نور آفتاب به یک ماجراجویی تبدیل می‌شود و انجام کارهای مهیجی مانند اسکیت گاهی در شمار آرزوهای دست نیافتنی والدین قرار می‌گیرند. اما اگر بتوان کارهایی مانند اسکیت، پیاده روی و گذراندن وقت مفید با کودک را با هم ترکیب کرد، چطور؟ باید گفت چنین روشی وجود دارد و در قالب Longboardstroller عرضه می‌شود.

زیباترین خودروهای مخصوص خانوم ها ماجراجو , ابزار مخصوص آرایش چشم , یک ابزار

Longboardstroller در سال 2013 تنها یک طرح مفهومی بود. اما اکنون محصول نهایی آن وارد بازارها شده و آماده‌ی فروش است. این محصول توسط Quinny ساخته شده که درواقع متخصص ساخت محصولاتی برای زندگی والدین در نواحی شهری می‌باشد و درواقع یک کالسکه کودک متصل به جلوی یک اسکیت بورد می‌باشد.

ابزار سیو , جعبه ابزار , ابزار سایت

Longboardstroller که با نام‌های تجاری Tracker، ABEC11 و HLC عرضه می‌شود، برای کمک به والدین در حرکت سریع‌تر به همراه کودکانشان طراحی شده است. این محصول همچنین هم برای کودک و هم والدین لذت و هیجان را به دنبال دارد. برای استفاده از Longboardstroller، والدین باید کمتر از 100 کیلوگرم وزن داشته باشند و وزن کودک هم باید کمتر از 15 کیلوگرم و سن حداقل یک سال باشد.

پیتزا مخصوص , ابزار گوگل , ابزار وب سایت

جعبه ابزار اندروید , ابزار بازدید سایت , ابزار برش هندوانه

هنگامی که این محصول تحت توسعه قرار داشت، بسیاری در مورد امنیت آن ابراز نگرانی کرده بودند. به منظور کاهش ترس این دسته و همچنین حفظ امنیت والدین و کودکان، Quinny ویژگی‌های امنیتی نوآورانه‌ی زیادی را به این محصول اضافه کرد. این ویژگی‌ها شامل یک میله‌ی سپر و یک سیستم ترمز دستی برای کنترل داشتن والدین می‌باشند.

ماجراجو , ارزان ابزار , دانلود جعبه ابزار

Quinny Longboardstroller ابتدا تنها در 1000 واحد ارائه می‌شود که هر کدام 599 یورو (حدود 650 دلار) قیمت دارند.


ویدیو : ابزار مخصوص پدر های ماجراجو! +عکس