ابراهیمی: ناطق نوری حاضر به بازگشت نشد : عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز ...



عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز تصریح كرد كه ناطق نوری در مقابل درخواست آنان برای بازگشت به این تشكل روحانی جوابی نداده است.

 

حسین ابراهیمی نماینده بجنورد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد دلایل كناره گیری علی اكبر ناطق نوری از فعالیتهای سیاسی، گفت : نظر ما بر كنار گذاشتن كسی نیست، بلكه اتفاقا كناره گرفتن از امور امری مذموم است، زیرا مقام معظم رهبری همواره فرموده اند كه خواص باید اظهار نظر كرده و از سكوت خودداری كنند كه این امر در مورد آقای ناطق نوری هم صدق می كند.

وی یادآور شد: ناطق نوری یك فرد با سابقه و دارای مسئولیت های گوناگون از جمله ریاست مجلس بوده است و همچنین در دوره ای برای وحدت اصولگرایان كار تشكیلاتی می كرد و از قبل انقلاب نیز در جامعه روحانیت مبارز فعالیت داشت.

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز افزود : بنده یكی از اعضای كمیته این جامعه بودم كه برای برگرداندن آقای ناطق نوری به منظور دیدار وی به جلسات جامعه روحانیت رفتیم، ولی او حاضر به بازگشت نشد و جوابی به ما نداد.

گفتنی است، ناطق نوری، حسن روحانی و آیت الله امامی كاشانی از سال گذشته در جلسات جامعه روحانیت مبارز شركت نمی كنند.../ایلنا


ویدیو : ابراهیمی: ناطق نوری حاضر به بازگشت نشد