ابراهیموویچ مصدوم شد : ستاره سوئدی تیم پاری‌سن‌ژرمن در بازی اخیر تیم ملی کشورش ...


ستاره سوئدی تیم پاری‌سن‌ژرمن در بازی اخیر تیم ملی کشورش در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ آسیب دید. خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال سوئد شب گذشته (شنبه) در مرحله مقدماتی یورو 2016 در خانه روسیه نه تنها تن به شکست داد، بلکه سرشناس‌ترین بازیکن خود، زلاتان ابراهیموویچ را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.

ایبرا که تیمش با قبول این شکست خارج از خانه 12 امتیازی ماند و حالا روسیه رده سومی در فاصله یک امتیازی‌اش می‌بیند، در دقیقه 46 بازی مصدوم شد و جای خود را به اولا تایوونن داد. گفته می‌شود که او از ناحیه کمر آسیب دیده است و این آسیب‌دیدگی به حدی هست که بتواند او را از حضور در بازی بعدی کشورش برابر اتریش، صدرنشین گروه G محروم کند.

ایبرای 33 ساله که در یک برخورد با آلن ژاگوئف آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد، درباره وضعیت خود به خبرنگاران گفت: بلافاصله احساس کردم که ضربه‌ای به دنده‌هایم وارد شد. روز یکشنبه باید ببینم وضعیتم چگونه خواهد بود.

در همین حال اریک همرن، سرمربی تیم ملی سوئد اعلام کرد که ایبرا با وجود مصدومیتش شخصاً خواهان ماندن در زمین بازی بوده است، اما درد ناشی از آسیب وارده به او اجازه این کار را نداده است.

همرن اظهار داشت: دقیقاً نمی‌دانم وضعیت او چقدر بد است. او می‌خواست به کارش ادامه دهد و باز هم بدود اما هرچه می‌گذشت دردش بیشتر و بیشتر می‌شد. من هنوز با اعضای تیم پزشکی صحبت نکرده‌ام، پس نمی‌دانم که زلاتان می‌تواند برابر اتریش بازی کند یا نه.

این دومین بار در فصل جاری است که ابراهیموویچ مصدوم می‌شود. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن پیش از این شروع لوشامپیونه را به دلیل آسیب‌دیدگی زانو از دست داده بود.

تیم ملی سوئد که در جدول رده‌بندی گروه G با 12 امتیاز، در فاصله هفت امتیازی صدر جدول قرار دارد، سه‌شنبه شب میزبان اتریش است.


ویدیو : ابراهیموویچ مصدوم شد