ابراز خوشحالی عجیب ناسا پس از سانحه سقوط فضاپیما + تصاویر : طرح رویایی فرستادن ...



طرح رویایی فرستادن انسان به مریخ به دلیل خطاهای انسانی و تکنیکی بر سر ساخت تجهیزات با مشکلی جدی و حتی ناممکن شدن اجرای آن به تازگی مواجهه گشته است.

کارشناسان پس از سقوط مجدد فضاپیمای مدرن خود به نام LDSD به کمک چتر نجات موفق به بازیابی سفینه به طور سالم و بدون وقوع انفجار شده‌اند، ابراز خرسندی کرده‌ است.

تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه , تصاویر سقوط هواپیما روی خانه مسکونی , تصاویر عجیب

گفتنی است، قرار است این فضاپیمای فوق مدرن که شبیه به یک بشقاب پرنده است به مریخ نوردان کمک می کند تا فرودی موفق از سفینه مادر به سطح سیاره سرخ در سال 2035 براساس برآوردهای تخمین زده شده داشته باشند.

تصاویر عجیب و غریب , تصاویر کاهش وزن عجیب آنجلینا جولی , راه پله های عجیب و غریب تصاویر

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در جدیدترین آزمایش‌ها بر فراز اقیانوس آرام انجام شده سفینه فضایی به ارتفاع 120 هزار پایی دست یافت اما به دلیل خاموش شدن موتور مجددا دچار سقوط شد اما این بار چتر نجات آن درست عمل کرد و سفینه را به سلامت به سطح زمین رساند.

سانحه سقوط هواپیمای کاروان تیم فوتبال چاپوینسه , خوشحالی عجیب استیو بالمر , related image عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ تصاویر

کارشناسان با توجه به عدم موفقیت پی در پی راه اندازی سفینه LDSD عنوان کرده‌اند طرح پرتاب و فرود فضا نوردان در سطح سیاره مریخ با چالشی عظیم مواجهه گشته است.

سقوط هواپیما بر سر عابر پیاده در قزوین تصاویر , بیماری عجیب دختر چشم قورباغه ای تصاویر , تولد گوسفند عجیب با 6 پاچه تصاویر

آخرین بار پرتاب سفینه فضایی LDSD در نزدیکی سواحل جزایر هاوایی انجام شده است.

کارشناسان ناسا ابراز امیدواری کرده‌اند که در آینده با تکمیل و رفع کامل نواقص دیگر شاهد سقوط این فضا پیمای منحصر به فرد نباشند.
اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : ابراز خوشحالی عجیب ناسا پس از سانحه سقوط فضاپیما + تصاویر