ابتکار سارق حرفه‌ای در ساخت ابزارآلات سرقت خودروهای مدل بالا : اخبار حوادث ...



اخبار حوادث - ابتکار سارق حرفه‌ای در ساخت ابزارآلات سرقت خودروهای مدل بالا

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری متهم سابقه دار به همراه ابزارهای سرقت خودروهای مدل بالا که با انجام کارهای مراقبتی و اطلاعاتی لحظه به لحظه کنترل می‌شد،خبرداد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای برنامه کنترل مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار واخبار واصله از منابع خبری به مامورین اداره اطلاعات جنایی در مورد شخصی به هویت معلوم که از افراد سابقه دار و حرفه‌ای می‌باشد و با همدستی شخص دیگری درسطح استان کرمانشاه اقدام به سرقت‌های متعدد خودرو نموده، با انجام کارهای اطلاعاتی و بکارگیری منابع خبری و تعقیب و مراقبت بصورت شبانه روزی محل تردد سارق مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ مرزبانی افزود:. در ادامه با تشکیل 2 اکیپ از مامورین اداره اطلاعات جنایی و تعقیب و مراقبت سارقین در سومین روز کنترل به تاریخ سارقین با خودرو پژو ۴۰۵ به شماره معلوم به محله بلوار طاق بستان روبروی حوزه علمیه رفته و قصد سرقت خودروهای پارک شده در محوطه روبرو حوزه علمیه که جهت مراسم مذهبی عزیمت نموده بودند را داشتند که سارق از خودرو پیاده و قصد باز نمودن درب خودرو سمند نقره‌ای که در آن محل پارک شده بود را داشت اما موفق به باز نمودن درب خودرو مذکور جهت سرقت نگردید و لذا مجددا سارقین سوار خودرو شده و به طرف بلور صیاد شیرازی محله سه شنبه بازار حرکت ودر آنجا به طرف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و در مدت کمتر از ۳۰ ثانیه درب خودرو را باز و قصد روشن نمودن و سرقت آن را داشت.

سرهنگ مرزبانی در ادامه بیان داشت: در ادامه مامورین در محل حاضر نسبت به دستگیری سارق اقدام که سارق در برابر مامورین مقاومت و قصد متواری شدن را داشت اما به وی فرصت داده نشد و نامبرده توسط مامورین این اداره دستگیرگردید.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودرو حامل سارقین شش عد‌ ای سی یو (کامپیو‌تر خودرو)، پنج عدد لوله اهرم جهت شکستن قفل فرمان و شش عدد پیچ گوشتی در اندازه‌های مختلف جهت باز نمودن درب خودرو‌ها که به طرز ماهرانه ای طراحی شده بودند ، چند عدد سوئیچ انواع خودرو و یک عدد چاقو کشف و از سارق دستگیر شده نیز تعدادی کلید، یک عدد قفل شکن و یک عدد شاه کلید ساخته شده کشف و ضبط گردید.

سرهنگ مرزبانی خاطر نشان کرد: سارق به همراه خودرو مسروقه و خودرو سارقین جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه آگاهی منتقل و در اختیار پایگاه شمالی پلیس آگاهی جهت تحقیقات تکمیلی قرار گرفت.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : ابتکار سارق حرفه‌ای در ساخت ابزارآلات سرقت خودروهای مدل بالا