ائتلاف فرانسه، آلمان و انگلیس درباره ایران : روزنامه آمریکایی وال‌ استریت‌ ...


روزنامه آمریکایی وال‌ استریت‌ ژورنال از ائتلاف شرکت‌ های فرانسه، آلمان و انگلیس برای تسهیل ورود به بازار ایران پس از رفع تحریم‌ ها خبر داد. خبرگزاری فارس: روزنامه آمریکایی وال‌ استریت‌ ژورنال از ائتلاف بین شرکت‌های فرانسه، آلمان و انگلیس برای تسهیل ورود به بازار ایران بعد از رفع تحریم‌ها خبر داده است.

در حالی که مذاکرات هسته‌ ای بین ایران و گروه ۱+۵ در جریان است شرکت‌های چند ملیتی در حال آماده شدن برای رفع نهایی تحریم‌ها علیه ایران هستند.

شرکت‌های اروپایی با وجود پیشرفت‌های حاصل شده در سطح سیاسی کماکان احساس می‌کنند، برای مبادلات بازرگانی با ایران با موانعی مواجه هستند که  تا اندازه‌ ای ناشی از این است که آنها نگرانند بانک ها عملیات بانکی مربوط به این مبادلات بازرگانی را انجام ندهند.

روزنامه وال‌ استریت‌ ژورنال می‌نویسد، شرکت‌های اروپایی در چنین شرایطی نگرانند که رقیبان آنان یعنی شرکت‌های آمریکایی برای ورود به بازار ایران، در صورت رفع تحریم‌ها بر آنها سبقت بگیرند.

سه هیئت بازرگانی اروپایی یعنی اتاق‌های بازرگانی ایران، فرانسه، آلمان و انگلیس ائتلافی تشکیل داده‌ اند تا برای رقابت با آمریکا در این زمینه روابط تجاری بین ایران و اتحادیه اروپا را تسهیل کنند.


ویدیو : ائتلاف فرانسه، آلمان و انگلیس درباره ایران