آیت‌الله سبحانی: پیام ما را به دولت برسانید :     آیت الله العظمی سبحانی گفت: ...



 

آیت الله سبحانی , آیت الله جعفر سبحانی , پیام تبریک هفته دولت

 

آیت الله العظمی سبحانی گفت: باید در تمام مسائل استقلال اسلامی حفظ شود.به گزارش ایلنا،آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با دبیر‌كل و جمعی از اعضای شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار داشت: خداوند می فرماید جمعیتی كه متفرق است مانند كسی است كه در چاه بوده و مرگش قطعی است و برای نجات طنابی را می فرستیم تا نجات پیدا كند و چنگ به ریسمان خدا بزنید.

 

وی ادامه داد: ما هم جمعیتی هستیم كه اگر متفرق باشیم مانند كسی كه در چاه بوده و نجات در چنگ زدن به ریسمان وحدت است.

این مرجع تقلید تصریح كرد: موتلفه از ائتلاف است و همواره متحد عمل كرده، شناختم از پیشینه شما زیاد است و همواره در طول این سالهای فعالیت موفق بوده‌اید.

آیت‌الله سبحانی در ادامه سخنان خود بیان داشت: افراد وقتی لباس خدمت می پوشند باید غیر از كسانی باشند كه در میدان سیاست هستند،در میدان سیاست تنها ایده خود را دارند‌،اما زمانی كه لباس خدمت به مردم را بر تن كرده‌اند،باید نسبت به همه یكسان بنگرند.

سبحانی تاكید كرد: باید در عرضه خدمات به فرهنگ اسلامی توجه شده و فرهنگ اسلامی بالا رود،در كنار خدمات انسانی خدمات فرهنگی عرضه شود.

این مرجع تقلید با بیان اینكه پیام ما را به دولت برسانید، اظهار داشت: باید جلوی واردات بی رویه در كشور گرفته شود،اگر بخواهیم در صنعت و تولید پیشرفت كنیم باید احساس فقر و نیاز در صنعت داشته تا تولید كنیم.

وی تاكید كرد: این تفكر درست نیست كه ما نیازمند باشیم و كشورهای دیگر تولید كنند و ما تنها از تولیدات آنها استفاده كنیم، واردات بی رویه به اقتصاد ضربه می زند.

سبحانی ابراز داشت: از اینكه موتلفه اسلامی در عضویت اعضا دقت می كند كار بسیار خوبی است، نظارتتان باید بماند،راه خدا را باید بگوئید كه خیر همه در راه خدا است.

وی در ادامه بیان داشت: در تمام مسائل باید اسلام را حفظ و از فرهنگ اسلامی مراقبت كرد و در مقابل هجوم دشمنان در مسائل فرهنگی نباید عقب نشینی كرد بلكه در فرهنگ اسلامی باید استوار باشیم.

این مرجع تقلید شیعیان تاكید كرد: باید جمعیتی وجود داشته باشد كه كارش امر به معروف نهی از منكر و دعوت به خیر باشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم این هویتی كه دارید محفوظ بماند تا روز به روز مردم قوت اش را بهتر درك كنند و اینكه در سنگرها حضور دارید.

سبحانی تاكید كرد: همانطور كه در اساسنامه خود به محوریت روحانیت و مرجعیت توجه داشته‌اید پایبند بمانید و از خط مستقیم كنار نروید،محتوا و محور كار شما روشن است و این محتوا و محور را تا به آخر حفظ كنید و اختلافات را حل كنید.

همچنین در این دیدار محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: كسانی كه در حزب موتلفه اسلامی فعالیت می كنند دغدغه دین دارند و ما دینمان را خدمت مراجع عظام عرضه می كنیم كه اگر مورد تائید قرار گرفت با جدیت به كار خود ادامه دهیم.

حبیبی تصریح كرد:ضرورت تعمیق و گسترش وحدت نیروهای انقلاب امروز بیش از گذشته است و در مقابل دشمنان به دنبال ایجاد انشعاب و اختلاف در میان نیروهای انقلاب هستند.

وی در ادامه با تاكید بر این كه وحدتی را كه با محوریت روحانیت،مرجعیت و ولایت سرچشمه بگیرد را قبول داریم، بیان داشت:امروز وظیفه است كه نیروهای انقلاب را فارغ از تعصبات گروهی به وحدت دعوت كنیم.

دبیر‌كل حزب موتلفه اسلامی تاكید كرد: تشكل هایی كه ادعای اسلامی بودن دارند امروز وسط میدان جنگ نرم قرار دارند و تنها راه ما در گسترش فرهنگ اسلامی تعمیق باورهای دینی است كه جز با رهبری روحانیت و مرجعیت امكان پذیر نیست.../ایلنا


ویدیو : آیت‌الله سبحانی: پیام ما را به دولت برسانید