آیت‌الله خزعلی: شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم / پسرم به بد بودن کارش اعتراف کند :



آیت‌الله خزعلی: شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم / پسرم به بد بودن کارش اعتراف کند

یک عضو مجلس خبرگان گفت: من شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم پسرم باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد بلکه باید واقعا به بد بودن کار خود اعتراف کند.

 

آیت الله خزعلی , جملات عاشقانه برای همسر , متن عاشقانه برای همسر

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی طی سخنانی در مراسم رونمایی از کتاب «الغدیر در قرآن، حدیث و ادب»، تصریح کرد: ما باید علامه امینی را بیشتر بشناسیم. ایشان در سفری که به هند و خط استوایی داشت - با اینکه در تبریز به دنیا آمده بود و طاقت فضای مرطوب را نداشت - در این مدت 40 هزار صفحه کتاب نوشت.

رییس بنیاد بین‌المللی غدیر ادامه داد: وقتی از ایشان درباره هوای گرم و مرطوب استوا پرسیدند، گفت مگر اینجا گرم است؟ یعنی به قدری به فکر کار و تلاش بود که متوجه گرمای هوا نشده بود. او از 24 ساعت شبانه‌روز 16 ساعت را کار می‌کرد و 8 ساعت را به خواب و خوراک و نماز اختصاص می‌داد.

خزعلی افزود: علامه امینی 11 جلد الغدیر نوشته است که علمای سنت سعی کرده‌اند در آن تحریف به وجود آورند. ایشان برای مطالعه به سده قبل از 400 رفته و تا نسخه‌های قبل را برای پاسخ به شبهات آنها پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید فتنه را بشناسیم، اظهار کرد: من شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم. فرزند من هم در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. او باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد بلکه باید واقعا به بد بودن کار خود اعتراف کند.

رییس بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: میزان ما دین است. انسان در خیلی جهات با حیوانات مشترک است ولی در جهت دین باید خداوند را بشناسید زیرا او رحمان و رحیم است. ما در دستگاه رهبری فتنه‌گرانی داشته‌ایم. حتی در زمان امامان هم فتنه‌گرانی بوده‌اند. باید فتنه‌گران را شناسایی کنیم و از دستگاه حکومت کنار بگذاریم. روحانی‌ای که بخواهد بر ضد میزان کار کند، روحانی نیست. ما بهترین رهبری را داریم و باید از این نعمت به بهترین نحو استفاده کنیم.

در پایان این مراسم، از کتاب نفیس «الغدیر در قرآن، حدیث و ادب» نوشته حجت‌الاسلام رضوی با حضور آیت‌الله جنتی، آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله اختری، آیت‌الله موحدی کرمانی،‌ عسکراولادی، صفوی و حبیبی، از این کتاب رونمایی شد./عصرایران

 


ویدیو : آیت‌الله خزعلی: شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم / پسرم به بد بودن کارش اعتراف کند