آیا میدانید زیباترین زنان جهان چه کسانی هستند؟ +تصاویر : آیا میدانید زیباترین ...



آیا میدانید زیباترین زنان جهان چه کسانی هستند؟ +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: یکی از پر بیننده ترین سایتهای بانوان در یک اقدام جالب با انتشار فهرستی از زیباترین زنان جهان این فرصت را در اختیار کاربران دنیای مجازی قرار داد تا 5 نفر از زیباترین زنهای جهان را به سلیقه خود انتخاب کنند ، در این فهرست اسم افراد مشهور و زیبایی به چشم میخورد که 5 نفر از آنها عنوان زیباترین زنان سال 2012 را به خود اختصاص دادند.

 

آشواریا رای: او یک مهندس معمار بود که به یک مدل تبدیل شد. او یکبار موفق شد دختر شایسته دنیا باشد. وی برای برندهای زیادی تبلیغ کرده است و همیشه نامش در میان زیباترین ها جا داشته است.

 

زیباترین تصاویر جهان , زیباترین زنان چهار گوشه دنیا تصاویر , زیباترین آبشارهای جهان تصاویر

 

آنجلینا جولی: او یک زن کامل است و زیبایی خارق العاده ای داردو دارای تناسب اندام فوق العاده ای نیز هست او همیشه توجه همه را به سوی خود جلب میکند.

 

زیباترین کشتی‌های جهان تصاویر , تصاویر کارهای جالب زیباترین خوکچه جهان , تصاویر از زیباترین کبوتر جهان

 

پنه لوپه کروز: او برنده جوایز زیادی است که اسکار یکی از آنهاست . وی اصالتا یک اسپانیایی است و فوق العاده باهوش، جذاب و خوش پوش است.

 

تصاویر زنان بدنساز ایرانی , تصاویر زیباترین مکان های دنیا , تصاویر زیبای جهان

 

ماریا شارپوا: او ملکه تنیس بانوان است و علیرغم تسلط در زمینه ورزشی اش از زیبایی صورت هم بهره مند است .ا و توانست در سن 17 سالگی برنده جایزه ویمبلدون شود . وی یک مدل است که دوست دارد بازیگری را هم تجربه کند.

 

برترین تصاویر جهان , تصاویر زنان نیمه عریان بدنساز ایرانی , تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان

 

کایرا نایتلی: او نامزد دریافت جوایز زیادی بوده است و همه جذابیتهای یک زن را داراست . هیچکس بازی به یاد ماندنی وی در دزدان دریایی کارائیب را فراموش نمیکند./پرداد

 

تصاویر دیدنی جهان , تصاویر زنان , بزرگترین الماس سبز جهان تصاویر


ویدیو : آیا میدانید زیباترین زنان جهان چه کسانی هستند؟ +تصاویر