آیا بیگانه‌ها کنترل خورشید را در دست دارند؟ : نور و حرارت خورشید، کره زمین ...



حالا خورشید , خورشید , کنترل خشم

نور و حرارت خورشید، کره زمین را زنده نگه داشته است و یکی از محققانی که روی موضوع مریخ فعالیت می‌کند، معتقد است که بشقاب‌پرنده‌ها، مقدار نور و حرارتی را که از خورشید به کره زمین می‌تابد، کنترل می‌کنند.

به گزارش آنا به نقل از دیلی‌میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که براساس تصاویری که از رصدخانه خورشیدی هلیوسفری در طول هفته جاری تهیه شده، چند بشقاب‌پرنده در اطراف خورشید مشاهده شده است.

دانشمندان روسی معتقدند که این اولین باری نیست که پشقاب‌پرنده‌ها در اطراف خورشید مشاهده می‌شوند و چنین اتفاقی حدود 6 تا 7 سال پیش هم مشاهده شده است. چند روز قبل، ویدئویی در کانال «یوتیوب» منتشر شد که تصاویری سبزرنگ عجیبی را نشان می‌داد که در اطراف توپ درخشان خورشید قرار دارد.

دو دانشمند روسی حدود 6 یا 7 سال پیش بر این باور بودند که بشقاب‌پرنده‌هایی هر روز، 24 ساعته در اطراف خورشید حضور دارند. آنها اعلام کردند که این بشقاب‌پرنده‌ها بی‌هیچ دلیلی سرعت خود را زیاد و کم می‌کنند و ناگهان بدون کاهش سرعت، جهت چرخش خود را 90 درجه تغییر می‌دهند.

 

کنترل پنل در ویندوز 8 , کنترل , کنترل ترافیک تهران

 

یکی از محققان بر این باور است با وجود اینکه بیگانه‌ها به طور مداوم در فضا حرکت می‌کنند، بنابراین وسایل نقلیه آنها باید بسیار پیشرفته‌تر از فضاپیماهای ما باشد. آنها طبق مشاهدات خود اعلام کردند که بیگانه‌ها در راستای قمر مشتری در حرکت هستند که از نظر عده‌ای، شبیه گردشگران بین کهشانی هستند.

تصاویر گرفته شده با دوربین کانن D650 مجهز به عدسی تلسکوپی D-3007 میلی‌متری گرفته شده است. در یکی از تصاویر سیاره مشتری در سمت چپ تصویر و مانند نقطه‌ای نورانی می‌درخشد و یک جسم نورانی عجیب و غریب در سمت راست آن قرار گرفته است. شواهد حاکی از آن است که این موجودات عجیب و غریب به اروپا نزدیک شده‌اند و تاکنون در منظومه خورشیدی چیزی مشابه آن مشاهده نشده است.

 

اخبار علمی - آنا


ویدیو : آیا بیگانه‌ها کنترل خورشید را در دست دارند؟