آیا این آخرین جایزه اسکار مریل استریپ است؟ :   این بازیگر با سابقه که در رقابت ...



مریل استریپ , جایزه اسکار 2016 , جایزه اسکار

 

این بازیگر با سابقه که در رقابت تنگاتنگ نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن ، پیروز شد و مجسمه اسکار را برای سومین بار از آن خود کرد، معتقد است که این آخرین جایزه اسکار او خواهد بود.

مریل استریپ در هنگام دریافت جایزه با چشمانی اشکبار خندید و گفت: "وقتی اسم مرا صدا زدید با خودم فکر کردم که احتمالا" نیمی از مردم امریکا با شنیدن این خبر می گویند: چرا دوباره او انتخاب شد؟ اما به هر حال باز هم من انتخاب شدم."

مریل استریپ که در حال حاضر ۳۴ سال است با دان گومر ازدواج کرده است و از او چهار فرزند دارد، بلافاصله از همسرش تشکر کرد و گفت: "من می خواهم همسرم بداند که هر چیز با ارزشی که در طول زندگی بدست آورده ام بخاطر اوست و در واقع با ارزشترین چیزهای زندگی را او به من اهدا کرده است."

او در ادامه حرفهایش گفت: "من واقعا" مطمئن هستم که این آخرین باری است که روی این صحنه می آیم و این جایزه را دریافت می کنم. به همین دلیل دوست دارم همین جا از همه همکاران و دوستانم تشکر کنم. وقتی روی این صحنه می آیم همه روزهای زندگی ام برایم تداعی می شوند، دوستهای قدیمی و دوستهای جدید. گرفتن این جایزه برای من افتخار بزرگی بود اما چیزی که بیشتر برای من ارزش دارد دوستی و عشقی است که من و همکارانم در طول ساخت این فیلم تجربه کردیم.

.این بازیگر با سابقه که بخاطر بازی در نقش مارگارت تاچر ، نخست وزیر سابق انگلستان، در فیلم "زن آهنین"این جایزه را دریافت کرد با ویولا دیویس بازیگر فیلم "کمک"، میش ویلیامز بازیگر فیلم "هفته من با مرلین"، رونی مارا بازیگر فیلم "دختری با تاتوی اژدها" و گلن کلوز بازیگر فیلم " آلبرت نابز" رقابت کرد.

این سومین باری بود که مریل استریپ توانست این جایزه را از آن خود کند. این بازیگر با سابقه که تابحال ۱۷ بار نامزد دریافت این جایزه شده است و تنها بازیگر زن هالیوودی است که توانسته چنین رکوردی ثبت کند، آخرین بار در سال ۱۹۸۳ بخاطر بازی در فیلم" انتخاب سوفی" جایزه اسکار دریافت کرده بود.... /   aftabir.com


ویدیو : آیا این آخرین جایزه اسکار مریل استریپ است؟