آگوئرو: قراردادم را با سیتی تمدید نمی‌کنم : گلزن آرژانتینی منچسترسیتی عنوان ...


گلزن آرژانتینی منچسترسیتی عنوان کرد می‌خواهد در سال 2019 به ایندیپندنته بازگردد و در این تیم از فوتبال وداع کند. خبرگزاری ایسنا: گلزن آرژانتینی منچسترسیتی عنوان کرد می‌خواهد در سال 2019 به ایندیپندنته بازگردد و در این تیم از فوتبال وداع کند.

سرخیو آگوئرو گلزن آرژانتینی منچسترسیتی در این تیم عملکرد خوبی داشته و با وجود مصدومیت‌های زیاد یکی از گلزنان برتر فیروزه ای پوشان بوده است.

سرخیو آگوئرو که علاقه زیادی به تیم دوران کودکی خود یعنی ایندیپندنته دارد درباره حضور در این تیم گفت: وقتی قراردادم در سال 2019 با منچسترسیتی به پایان رسید نمی خواهم قراردادم را تمدید کنم و می‌خواهم به تیم دوران کودکی خود یعنی ایندیپندنته بازگردم و در این تیم از فوتبال خداحافظی کنم و دینم را به این تیم ادا کنم.

به این ترتیب آگوئرو می خواهد در 31 سالگی به فوتبال آرژانتین بازگردد و این یعنی اینکه این بازیکنی تمایلی به حضور در رئال مادرید ندارد. در چند ماه گذشته خبرهای زیادی درباره پیوستن این بازیکن به رئال مادرید شنیده شده بود ولی به نظر می‌رسد این شایعات هیچگاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

آگوئرو در ادامه گفت: همیشه گفته‌ام که به فوتبال آرژانتین بازخواهم گشت و دوست دارم در کشور خودم از فوتبال خداحافظی کنم و سال‌های آخر فوتبالم را در کنار دوستان و آشنایانم باشم. دوست ندارم وقتی خیلی سنم بالا رفت به ایندیپندنته بازگردم و به همین خاطر برنامه دارم تا در 31 سالگی بعد از اینکه قراردادم با منچسترسیتی به پایان رسید به کشورم بازگردم.

آگوئرو در 56 بازی برای ایندیپندنته توانست 23 گل به ثمر برساند و در این تیم نامی برای خود دست و پا کرد و درهای اروپا را به روی خود باز شده دید. این بازیکن سپس راهی فوتبال اسپانیا و تیم دوم شهر مادرید یعنی اتلتیکومادرید شد. در این تیم آگوئرو روزهای خوبی داشت تا اینکه در سال 2011 با امضای قراردادی راهی منچسترسیتی شد و با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر دست یافت. او زمان مانچینی گل قهرمانی منچسترسیتی را برابر کوئینزپارک به ثمر رساند تا قهرمان لیگ برتر در دقیقه آخر از منچستریونایتد به منچسترسیتی تبدیل شود و به همین خاطر از بازیکنان محبوب در اتحاد شو. او در 176 بازی برای این تیم موفق شده 116 گل به ثمر برساند و سال 2012 نیز به عنوان آقای گل لیگ برتر انتخاب شود.

او درباره آرزوی خود با منچسترسیتی گفت: همانطور که قبلا گفته‌ام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بزرگترین آرزو و رویای من محسوب می شود و دوست دارم در منچسترسیتی به این عنوان با ارزش برسم.

همچنین پدر سرخیو آگوئرو نیز با تایید این خبر گفت فرزندش بعد از جام جهانی روسیه به آرژانتین باز خواهد گشت و برای ایندیپندنته بازی خواهد کرد.

عملکرد این بازیکن اخیرا مورد تمجید پیگرینی قرار گرفته است. مربی شیلیایی درباره این بازیکن گفت: آگوئرو را مدت‌هاست که می‌شناسم. او بازیکن بسیار باکیفیتی برای ما محسوب می‌شود و به نظرم در بین چهار مهاجم برتر جهان است. او فصل قبل دچار مصدومیت‌های متعددی شد و نتوانست بازی‌های زیادی در ترکیب تیم ما باشد ولی در ابتدای فصل توانست در شرایط خوبی قرار گیرد و این فصل یکی از بهترین بازیکنان من است. به نظرم او الان در بهترین شرایط خود قرار دارد.

آگوئرو در سال 2011 میلادی و با قراردادی 45 میلیون یوروئی از اتلتیکو مادرید جدا شد و به جمع شاگردان روبرتو مانچینی سرمربی وقت تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست.


ویدیو : آگوئرو: قراردادم را با سیتی تمدید نمی‌کنم