آگهی پر از گاف گروه های ضد ایرانی در شبکه های آمریکا/وقتی قم در شمال تهران قرار می گیرد و مذاکرات پایان یافته اعلام می شود :



  اخبارسیاست خارجی - نشنال اینترست:
آگهی پر از گاف گروه های ضد ایرانی در شبکه های آمریکا/وقتی قم در شمال تهران قرار می گیرد و مذاکرات پایان یافته اعلام می شود

این آگهی احتمالا مشهورترین آگهی در رابطه با حمله و تهاجم در تاریخ آمریکا است. دختری که در مزرعه ای ایستاده و در حال چیدن برگ های گل افتاب گردان است و ناگهان صدایی از پشت بلند گو شنیده می شود و شمارش معکوس آغاز شده و به صفر می رسد. صفحه سفید می شود و ناگهان دودی ناشی از انفجاری اتمی ظاهر می شود. سپس گوینده می گوید: این همان خطری است که می گفتیم.

نشال اینترست نوشت: این آگهی احتمالا مشهورترین آگهی در رابطه با حمله و تهاجم در تاریخ آمریکا است. دختری که در مزرعه ای ایستاده و در حال چیدن برگ های گل افتاب گردان است و ناگهان صدایی از پشت بلند گو شنیده می شود و شمارش معکوس آغاز شده و به صفر می رسد. صفحه سفید می شود و ناگهان دودی ناشی از انفجاری اتمی ظاهر می شود. سپس گوینده می گوید: این همان خطری است که می گفتیم.

به گزارش انتخاب ، گوینده آگهی در ادامه می گوید: باید بین جهانی که کودکان می توانند در آن زندگی کنند یا به قهقرا بروند، یکی را انتخاب کنید. یا باید یکدیگر را دوست داشته باشید یا بمریرید. به پرزیدنت جانسون رای دهید. اگر در خانه بخوانید، خطر کرده اید.

تهران شمال , شبکه های اجتماعی ایرانی , شبکه تهران


این اگهی تبلیغاتی، بخشی از تلاش های گسترده ی کمپین انتخاباتی «جانسون» برای به تصویر کشیدن «بری گولد واتر» به عنوان تندرویی که امریکا را به مسیر رویای رویی با شوروی می کشاند، بود.

جانسون از طریق این اگهی توانست گولد واتر را شکست دهد و 36مین رئیس جمهور آمریکا شود.

اکنون این اگهی به شکل دیگری احیا شده و از شبکه های آمریکا پخش می شود. این اگهی که «افتاب گردان 2» نام دارد و توسط یک گروه ضدایرانی تولید شده، چگونگی رفتار دولت اوباما در قبال برنامه هسته ای ایران را هدف گرفته است.

گوینده در این آگهی می گوید: ما یا در مقابل حامیان تروریسم می ایستیم یا همراه با متحدانمان خطر از دست دادن آزادی که آن را گرامی می داریم را تجربه می کنیم. ما نباید اجازه دهیم دولت ایران به بمب هسته ای دست پیدا کند. پرزیدنت اوباما فرصت توقف آن را دارد اما در حال شکست خوردن است. به ما پیوندید و بیایید آمریکا را امن کنید.

این ویدیو بینندگان را به شبکه ای از وب سایت های ضدایرانی ارجاع می دهد. در این سایت ها نقشه ای از مراکز هسته ای ایران منتشر شده است.

شبکه اجتماعی ایرانی , لیست شبکه های اجتماعی ایرانی , بازیگران ایرانی شبکه جم


نشنال اینترست در ادامه با لحن طنزآمیز نوشته است: این نقشه تصویری جالب توجه و متفاوت از جغرافیای ایران ارائه می دهد. شهر مذهبی قم که درحالت عادی در جنوب تهران قرار دارد به استراحت رفته و منطقه خود را به شمال تهران و در نزدیک دریای خزر تغییر داده است. تاسیسات غنی سازی نظنز به بیابان ها در شمال شرقی ایران منتقل شده است. معدن اورانیوم در یزد نیز که در خود شهر یزد قرار دارد در منطقه ای دیگر به تصویر کشده شده است.

در این وب سایت ها مذاکرات هسته ای با ایران که منابع متعارف می گویند در 24 نوامبر به پایان می رسد، در وقاع 20 جولای به پایان رسیده است.

شبکه تهران hd , دانشجویان ایرانی در آمریکا , سریال ایرانی شبکه جم


این وبسایت ها با انتشار عکسی نوشته اند که مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 شکست خوردو در 20 جولای به پایان رسیده است.

این نشریه آمریکایی در پایان نوشت: این اگهی به دنبال آن است که بگوید، اوباما فرصتی برای متقوف ساخت ایران دارد اما رویکردش موفقیت امیز نیست. بنابراین سیاست دیر باید پیگری شود: بله، بمباران تاسیسات ایران.
 اخبار سیاست خارجی - انتخاب


ویدیو : آگهی پر از گاف گروه های ضد ایرانی در شبکه های آمریکا/وقتی قم در شمال تهران قرار می گیرد و مذاکرات پایان یافته اعلام می شود