آنچه که باید درباره پرحاشیه ترین خرید استقلال بدانید : هافبکی که استقلالی ها ...



همه آنچه باید درباره وام ازدواج 10 میلیونی بدانید , هر آنچه باید درباره شب عروسی بدانید , هر آنچه باید درباره کوروش کبیر بدانید

هافبکی که استقلالی ها به خدمت گرفتند فصل قبل در ذوب آهن هم کم جنجال ساز نبود.

 به گزارش خبرآنلاین؛ قاسم دهنوی هافبک جدید استقلال است و فصل بعد در این تیم بازی خواهد کرد. او با آبی ها توافق کرده و به احتمال فراوان روز شنبه قرارداد خود را با این تیم نهایی می کند. دهنوی به شکل عجیبی از ذوب آهن جدا شد. هنوز کسی علت این جدایی را نمی داند اما عده ای می گویند او با گل محمدی سرمربی ذوب آهن اختلاف داشت. دهنوی اما این موضوع را تکذیب کرد و گفت خودش هم نمی داند چرا ذوب آهن او را نخواست.

 

دهنوی یکی از بازیکنان پرحاشیه چند فصل گذشته فوتبال ایران است. به ویژه در دوران حضور در پرسپولیس حاشیه های این بازیکن زیاد بود که البته خودش اصرار داشت این حاشیه ها ناخواسته برایش پیش می آید. جنجال ساز ترین اتفاقی که رخ داد، موضوع قرارداد او با سپاهان بود. این بازیکن با اصفهانی ها قرارداد داخلی بست، از این باشگاه پول هم گرفت ولی به ناگهان سر از پرسپولیس در آورد. سپاهانی ها به شدت علیه این بازیکن موضع گرفتند و از او شکایت کردند. مدیر عامل وقت سپاهان در مصاحبه ای تند اعلام کرد کار او بسیار زشت بوده است. دهنوی پس از مدتی این پول را بازگرداند ولی همچنان سپاهانی ها به بدی از او یاد می کردند.


یکی از جالب ترین حاشیه های او در دوران حضور در تیم ملی بود. وقتی بازیکنان تیم ملی درباره زشت ترین بازیکن نظرسنجی کردند که محمد نوری هافبک قرمزها گفت رقابت بین او و دهنوی بود. چند بازیکن تیم ملی گفتند دهنوی در این نظرسنجی اول شد و اتفاقا خودش در مصاحبه ای این موضوع را تائید کرد. بازیکنان تیم ملی به شوخی و خنده چنین نظرسنجی ای را انجام دادند اما فکر نمی کردند اینقدر سوژه رسانه ها شود.


دهنوی در ذوب آهن هم کم حاشیه نداشت. او خیلی دیر به تمرینات فصل قبل تیمش اضافه شد و در ادامه هم غیبت زیادی در تمرینات داشت تا مدیرعامل باشگاه علیه اش مصاحبه کند. دامنه این اختلافات و ناراحتی ها تا بازی ذوب آهن و راه آهن هم کشیده شد و گل محمدی به ناگهان او را از لیست 18 نفره تیمش خارج کرد.


در طول چند سال گذشته بارها و بارها رسانه های مختلف به انتقاد شدید از قاسم دهنوی پرداختند و او را بازیکنی با حاشیه خواندند اما این بازیکن گفت نمی داند چرا اینقدر رسانه ها رویش حساس هستند.


  اخبار  ورزشی - خبرآنلاین
 


ویدیو : آنچه که باید درباره پرحاشیه ترین خرید استقلال بدانید