آنچه چین و چروک‌ها می‌گوید : چین و چروک‌های پوست می‌تواند با وضعیت استخوان‌ها ...



چین و چروک , کرم ضد چروک , چین و چروک پوست

چین و چروک‌های پوست می‌تواند با وضعیت استخوان‌ها ارتباط داشته باشد

 

با روند پیری، چین و چروک‌های پوست  نیز ظاهر می‌شود. این چین و چروک‌ها را می‌توانید با روش‌های مختلف زیبایی برطرف کنید یا قبول کنید که نشانه افزایش عمر است. برخی از این چین و چروک‌ها می‌تواند به علت شکل و حالات صورت (میمیک صورت) باشد و برخی به علت قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید باشد. آن چه شاید ندانید این است که چین و چروک پوست می‌تواند دلیل دیگری نیز داشته باشد.

*در معرض خطر پوکی استخوان قرار دارید؛
نتایج بررسی‌های محققان آمریکایی نشان می‌دهد که چین و چروک‌های پوست می‌تواند با وضعیت استخوان‌ها ارتباط داشته باشد.محققان وضعیت بیش از ۱۰۰ داوطلب زن را که در ۳ سال اول دوران یائسگی بودند بررسی کردند و دریافتند ، افرادی که دارای بیشترین و عمیق‌ترین چین و چروک‌ها هستند پایین‌ترین تراکم استخوانی را دارند. هیچ کدام از این زنان تحت درمان هورمونی قرار نگرفته بودند. استخوان و پوست دارای برخی ترکیبات مشترک از جمله گروهی از پروتئین‌ها است؛ این پروتئین با بالا رفتن سن در استخوان و پوست کاهش پیدا می‌کند.

*مراحل اولیه بیماری قلبی؛
چین و چروک‌هایی که به شکل مورب در لاله گوش ایجاد می شود، می‌تواند علامت هشدار‌دهنده بیماری قلبی باشد. یک نظریه در این مورد این است که این چین و چروک‌ها به علت از بین رفتن رگ‌های ریز خونی در لاله گوش ایجاد می شود و این واکنش تغییر رگ‌های خونی در اطراف قلب را نشان می‌دهد.

*فشارخون بالا؛
زنانی که از سن خود ظاهر جوان تری دارند، یعنی افتادگی صورت در آن‌ها کمتر است فشارخون پایین‌تری دارند. بررسی‌ها نیز نشان می‌دهد افرادی که خانواده هایی با سابقه عمر طولانی دارند، نسبت به همسالان خود چین و چروک کمتری در قسمت بالای دست‌ها دارند.

*مصرف زیاد قند؛
‏با مصرف شیرینی‌، قند در بدن به پروتئین‌ها می‌چسبد این امر باعث تولید ماده گلیکوزیله می شود که می تواند کلاژن و الاستین را بشکند که این امر می‌تواند به ایجاد خط‌های ریز و چین و چروک بیشتر منجر شود. اگر تمایل زیادی به شیرینی‌ دارید سعی کنید میوه را جایگزین آن کنید. میوه‌ها به ویژه انار و انبه آسیب‌های پوستی را برطرف می‌کند.
منبع:سلامت نیوز

 


ویدیو : آنچه چین و چروک‌ها می‌گوید