آنچه مردان دوست دارند زنان بدانند : زنان تجارب و خاطرات منفی و حتی استرس و ...


زنان تجارب و خاطرات منفی و حتی استرس و اضطراب را زمان طولانی‌تری با خود نگه میدارند. در مقابل مردان با سرعت بیشتری این خاطرات را فراموش میکنند وب سایت نی نی بان: زنان تجارب و خاطرات منفی و حتی استرس و اضطراب را زمان طولانی‌تری با خود نگه میدارند. در مقابل مردان با سرعت بیشتری این خاطرات را فراموش میکنند

آنچه مردان دوست دارند زنان بدانند

رازهایی که مردان دوست دارند زنان بدانند , آنچه زنان درباره مردان بدانند , آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند

برای بسیاری از مردان راحت‌‌تر است که به طور غیر مستقیم درباره خواسته‌های‌شان حرف بزنند در این حالت بهتر است شما از او بپرسید. اینکه برای آخر هفته چه چیزی دلش می‌خواهد. یا مثلا اولین بار که شما را دید چه حسی داشت. پاسخ‌های او می‌تواند احساس او را به شما روشن کرده و شما را به هم نزدیکتر کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



شما فعلا بچه دار نشوید!

آنچه مردان درباره زنان بدانند , آنچه زنان و مردان باید بدانند , آنچه مردان باید درباره ارضا شدن و ارگاسم زنان بدانند

افزایش سن ازدواج و باروری در کشور، از هم اکنون نگرانی هایی را برای آینده میان مدت کشورمان ایجاد کرده است. با این حال عده ای از زنان هم هستند که به دلایل متعدد پزشکی و روانشناختی، بهتر است فعلاً دور باردار شدن را خط بکشند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



قوانین کار برای زنان شاغل در بارداری و شیردهی

رازهایی که مردان دوست ندارند زنان بدانند , زنان چه شخصیت هایی در مردان را دوست دارند , زنان چه خصوصیت هایی از مردان را دوست دارند

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برای رفاه بیشتر زنان شاغل در دوران بارداری و شیردهی، مزایایی را درنظر گرفته است که اجرای صحیح این قوانین می تواند نقش بالقوه ای در حمایت از بنیان خانواده ایفا کند. انجام دادن کارهای خطرناک، سخت و زیان آور و نیز حمل بار بیش از حد مجاز با دست و بدون استفاده از وسایل مکانیکی، برای کارگران زن ممنوع است. حداکثر میزان حمل بار برای زنان ۲۰ کیلو است و حمل و جا به جایی بار برای زنان در طول بارداری و همچنین ۱۰ هفته پس از زایمان ممنوع است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



ورزشهایی برای زایمانی راحت

زنان چه نوع کیری دوست دارند , آنچه مردان درباره زنان نمی دانند , آنچه مردان درباره زنان نمیدانند

این تمرینها با افزایش قدرت و كشش عضلات موجب افزایش استقامت و توان ماهیچه های شما می شود كه در نتیجه قادر خواهید بود راحت تر از مراحل زایمان عبور كنید. برای اینكه وضعیت بدنی خود را در حالت مناسب نگه دارید، باید مجموعه ای از تمرینها را با استفاده از وزنه یا دستگاههای استقامتی (مشابه آنهایی كه در باشگاههای بدنسازی می یابید) انجام دهید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بهترین نوع قرص جلوگیری از بارداری

زنان چه مردانی را دوست دارند , زنان چه نوع التی را دوست دارند , رازهایی که زنان باید درباره مردان بدانند

بهترین نوع قرص جلوگیری از بارداری کدام است؟/ کدام قرص عارضه کمتری دارد؟ دکتر مریم کاشانیان گفت: «هیچ یک از قرص‌های جلوگیری بر دیگری مزیت و برتری‌ای ندارند و نمی‌توان گفت فلان قرص از رده خارج است و همه خانم‌‌ها فقط از یک نوع قرص جدید استفاده کنند. در واقع بر حسب شرایط، هر خانم می‌تواند از انواع و اقسام قرص‌ها استفاده کند».

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : آنچه مردان دوست دارند زنان بدانند