آنچلوتی تمایل به هدایت چه تیم‌هایی دارد؟ : سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید ...


سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد اگر دو تیم به او پیشنهاد بدهند، حاضر است که به دنیای مربیگری برگردد، البته به عنوان سرمربی موقت. خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی که پس از پایان کارش در رئال مادرید در تابستان سال جاری، بیکار بوده است در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره‌دلواسپورت اظهار داشت: خیلی دوست دارم که یک روز سرمربی رم شوم، چون تیمی است که هم خودش را دوست دارم، هم شهری که در آن بازی می‌کند. بازگشت به میلان هم کاری است که با کمال میل حاضرم آن را بپذیرم. مسئولان این باشگاه با من تماس داشتند، اما آن زمانی که آنها می‌خواستند هدایت تیم‌شان را برعهده بگیرم، باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم و نمی‌توانستم پیشنهاد‌شان را قبول کنم. به همین دلیل ترجیح دادم که یک سال استراحت کنم.

آنچلوتی ادامه داد: من خوشحالم که مدتی از فوتبال دور بودم، چون واقعاً به این استراحت نیاز داشتم. برای بازگشت به میادین عجله‌ای ندارم و راستش نمی‌خواهم نقش یک سرمربی موقت را هم ایفا کنم. در پایان فصل دوباره در این مورد مذاکره خواهیم کرد تا یک چالش جدید و مناسب را آغاز کنیم. ممکن است تیم بعدی‌ام خارج از ایتالیا باشد، چون الان می‌توانم به چند زبان صحبت کنم. بابت اخراج شدن از رئال مادرید حسرت نمی‌خورم، چون می‌دانستم که اگر یک فصل بدون جام را با این تیم سپری کنم، کارم تمام است. برای من مربیگری در رئال مایه افتخار بود.

آنچلوتی در اولین فصل مربیگری‌اش در رئال مادرید توانست لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند، اما در فصل دوم موفق به کسب هیچ جامی نشد و جای خود را به رافائل بنیتس داد.


ویدیو : آنچلوتی تمایل به هدایت چه تیم‌هایی دارد؟