آنجلینا جولی در نقش کلئوپاترا :       آنجلینا جولی بازیگر سینمای هالیوود به ...



 

 

آنجلینا جولی , برد پیت و آنجلینا جولی , آنجلینا جولی و برد پیت

 

آنجلینا جولی بازیگر سینمای هالیوود به زودی نقش کلئوپاترا ملکه افسانه ای مصر باستان را ایفا می کند.


به گزارش مهر از امپایر آنلاین زندگی کلئوپاترا همواره توجه و علاقه هالیوود را به خود جلب کرده است.مهم ترین نسخه سینمایی از زندگی این ملکه مقتدر در سال ۱۹۶۳ توسط جوزف ال منکیه ویچ ساخته شد که موفقیت چندانی هم کسب نکرد.



چندی پیش هم استیون سودربرگ اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه ای موزیکال از این حماسه کلاسیک ارائه دهد و حتی از هیو جکمن ، کاترین زتا جونز و ری وینستن به عنوان گزینه های احتمالی ایفای نقش در این فیلم نام برد.اما این پروژه در ترافیک ۱۷ پروژه در دست اقدام سودربرگ طی سال های آینده باقی مانده است.

اما اسکات رودین سینماگر آمریکایی هفته گذشته اعلام کرد که با همکاری و حمایت آنجلینا جولی مشغول فراهم آوردن مقدمات تولید فیلمی با عنوان "کلئوپاترا" است.رودین پس از خرید امتیاز و حق اقتباس از رمانی به نام " کلئوپاترا: یک زندگی" نوشته استیسی شیف ، هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه ای بر اساس این کتاب است.



آنجلینا جولی که پیش از این در فیلم " اسکندر" ساخته الیور استون نیز نقش یک ملکه مقتدر عصر باستان را بازی کرده به نظر گزینه مناسبی برای ایفای نقش کلئوپاترا می رسد.از برد پیت همسر آنجلینا جولی نیز به عنوان یکی از گزینه های جدی بازی در نقش مارک آنتونی نام برده می شود..../ خبرگزارى مهر

 

 

 

 


ویدیو : آنجلینا جولی در نقش کلئوپاترا