« آنجلینا» بعد از اعلام جراحی سینه +عکس : آنجلینا جولی اصولاً وقتی روی فرش ...


آنجلینا جولی اصولاً وقتی روی فرش قرمز ظاهر می شود، غوغا به پا می کند، ولی حضور او روی فرش قرمز روز یکشنبه اکران اولیه فیلم "World War Z” در لندن کاملاً متفاوت بود.        پادشا: آنجلینا جولی اصولاً وقتی روی فرش قرمز ظاهر می شود، غوغا به پا می کند، ولی حضور او روی فرش قرمز روز یکشنبه اکران اولیه فیلم "World War Z” در لندن کاملاً متفاوت بود.

چهار ماه از روزی که این هنرپیشه برنده اسکار، روال سه ماهه لازم برای جراحی "پستان برداری" دوگانه را آغاز کرد گذشته است و حدوداً سه هفته از اعلام عمومی تصمیمش در نیویورک تایمز می گذرد و حالا او پیروزمندانه و دست در دست برد پیت و با درخشش بیشتری به روی فرش قرمز برگشته است.

جراحی زیبایی سینه در شیراز , جراحی سینه , جراحی زیبایی سینه

به گزارش پادشا، این بازیگر 37 ساله، برای فرش قرمز این فیلم، پیراهن بلند مشکی پوشیده بود. برد پیت هم کت و شلوار مشکی پوشیده بود و برای این مناسبت خاص، موهای بلندش را باز گذاشته بود. پیت همیشه موهایش را دم اسبی می بندد، ولی این بار موهایش را که به بلندی موهای آنجلیناست، به سبک شیکی باز گذاشته بود.

این زوج به طرفداران امضاء دادند و یکی از طرفداران به جولی یک خرس عروسکی هدیه داد که رویش نوشته بود "خیلییی دوستت دارم". جولی عروسک پشمالو را با خود به مراسم فرش قرمز برد.

داخل Empire Cinema شش فرزندشان هم به آنها پیوستند. مدوکس 11 ساله و پکس 9 ساله در کنار والدینشان در تصویر دیده می شوند.

جراحی بزرگ کردن سینه , جراحی کوچک کردن سینه , جراحی کوچک کردن سینه در مردان

در 14 مه 2013، جولی تصمیم خود در مورد جراحی ماستکتومی دوگانه اش را در مقاله ای که برای نیویورک تایمز نوشته بود منتشر کرد.

به گزارش پادشا،او اشاره کرد که ژن "معیوب" BRCA1 دارد و گفت که پزشکان به او گفته اند که او 87 درصد ریسک ابتلا به سرطان سینه و 50 درصد ریسک ابتلا به سرطان تخمدان دارد. چون مادرش، مارشلین برتراند، در سال 2007 بعد از 7 سال مبارزه با سرطان تخمدان مرد، او تصمیم گرفت که این عمل جراحی روی او انجام شود. به گفته مجله People جولی قرار است جراحی دیگری برای برداشتن تخمدان هایش انجام دهد.


بزرگ کردن سینه جراحی , جراحی پلاستیک و زیبایی سینه و شکم , مراکز فروش پروتز سینه با عمل جراحی

تأثیر این تصمیم جولی آنی بود و حمایت ها از همه طرف به سوی او جاری شد، به خصوص برد پیت که این کار او را "کاملاً قهرمانانه" خواند.

البته حضور جولی روی فرش قرمز تلخ و شیرین بود. با آنکه او حالا کاملاً سالم و زیباتر از همیشه به نظر می رسد، ولی با غم و اندوه از دست دادن خاله اش، دبی مارتین، روبرو است که هفته پیش بعد از مبارزه با سرطان سینه مرد.

جراحی پروتز سینه , جراحی پروتز سینه خوب است یا نه , عمل جراحی سینه

قیمت جراحی سینه , آنجلینا و جراحی زیبایی , عمل جراحی فیبروم سینه


عمل جراحی کیست در سینه , آنجلینا جولی سرطان سینه , هزینه عمل جراحی سینه مردان

سینه های آنجلینا , هزینه جراحی کوچک کردن سینه مردان , هزینه جراحی سینه در مردان


ویدیو : « آنجلینا» بعد از اعلام جراحی سینه +عکس