آنا هاتاوی در نقش مادر کزت + عکس : آنا هاتاوی که در فیلم "بینوایان " نقش فانتین ...



مادر , مادر قلب اتمی , مادر ترزا
آنا هاتاوی که در فیلم "بینوایان " نقش فانتین ، مادر کزت، را بازی می کند ، می گوید ، بازی در این فیلم برای او مثل یک رویا بود.
این بازیگر برای بازی درنقش این کارگر کارخانه مجبور شد ، مقدار زیادی از وزنش را کاهش دهد و موهایش را هم کوتاه کرد اما می گوید اگر لازم بود حاضر بود هرکار دیگری هم انجام دهد.
این بازیگر ۳۰ ساله در مراسم افتتاحیه این فیلم در لندن گفت:" این پروژه از آن دسته کارهای با ارزشی بود که در آخر کار حتی حاضر بودم حقوقی که گرفتم را هم پس بدهم ."
" کار کردن در این پروژه بزرگ واقعا" مثل یک رویا بود و من نمی توانستم باور کنم که من همان دختری هستم که شانس بازی کردن در نقش فانتین را دارد."
وقتی از او سئوال کردند که آیا حاضر بود به غیر کوتاه کردن موهایش و لاغر شدن ، کارهای سخت تری هم برای این نقش انجام دهد ، او پاسخ داد:" من مجبور نشدم دندانهایم را بکشم اما اگر از من می خواستند حتما" این کار را هم انجام می دادم ، بنابرین می توانم بگویم ، بله هرکاری لازم بود حاضر بودم انجام بدهم."
او همراه تام هوپر ، کارگردان این پروژه و هنرپیشه های همکار خود ، هیو جکمن و راسل کرو به روی فرش قرمز رفت.".... / aftabir.com

روز مادر , پدر و مادر , آن هاتاوی

شعر مادر , پیام تسلیت مادر , شیر مادر


ویدیو : آنا هاتاوی در نقش مادر کزت + عکس