آموزش نصب ویندوز 8.1 مایکروسافت : همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت چند روز پیش ...


همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت چند روز پیش اولین آپدیت بزرگ ویندوز ۸٫۱ را معرفی کرد. حالا این آپدیت رسماً عرضه شده و برای دانلود آماده است. فارنت: همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت چند روز پیش اولین آپدیت بزرگ ویندوز ۸٫۱ را معرفی کرد. حالا این آپدیت رسماً عرضه شده و برای دانلود آماده است.

آموزش دانلود ویندوز 10 از سایت مایکروسافت , آموزش مایکروسافت , آموزش نصب ویندوز 10

برای دریافت آپدیت در صورتی که از ویندوز ۸٫۱ استفاده می‌کنیدکافیست منوی Charms bar سمت راست صفحه را به صورت لمسی یا با نشان‌گر موس باز کنید و Change PC Settings را انتخاب کنید.

آموزش نصب ویندوز 7 , آموزش نصب ویندوز 8 , آموزش نصب ویندوز xp

سپس از منوی باز شده Update and recovery را انتخاب کرده و دکمه Check Now را برای بررسی آپدیت جدید فشار دهید. ممکن است آپدیت ویندوز ۸٫۱ هنوز برای شما مهیا نشده باشد؛ در این صورت باید چند روزی صبر کنید. اما در صورتی که آپدیت برایتان عرضه شده باشد کافیست دکمه Install را فشار دهید تا این آپدیت نسبتاً حجیم دانلود شده و نصب شود.

آموزش نصب ویندوز از روی فلش , آموزش نصب ویندوز با فلش , آموزش ویندوز 10

همان‌طور که اشاره شد پیش از این در مطلبی تمامی امکانات جدید این آپدیت را شرح داده‌ایم اما به صورت مختصر آپدیت ویندوز ۸٫۱ برای کاربران دستگاه‌های غیرلمسی با موس و کیبرد بهینه شده است، نوار وظیفه در آن بهبود یافته است، قابلیت بوت مستقیم به دسکتاپ فرهم شده و برای خاموش کردن سیستم نیازی به استفاده از Charms bar نیست.


ویدیو : آموزش نصب ویندوز 8.1 مایکروسافت