آموزش رنگ آمیزی دیوار؛ طراحی مثلث‌های رنگی : این طرح این طور به نظر می رسد ...


این طرح این طور به نظر می رسد که کلی مثلث رنگی در کنار هم چیده اید. اما در واقع لوزی هایی هستند که روی هم قرار گرفته اند. برای دانستن اینکه این طرح را چگونه می توان روی دیوار خانه نقاشی کرد، با ما همراه باشید.      
پادشا: این طرح این طور به نظر می رسد که کلی مثلث رنگی در کنار هم چیده اید. اما در واقع لوزی هایی هستند که روی هم قرار گرفته اند و در برخی بخش ها هم‌پوشانی کرده اند. برای دانستن اینکه این طرح را چگونه می توان روی دیوار خانه نقاشی کرد، با ما همراه باشید.

آموزش طراحی سایت , آموزش طراحی لوگو , آموزش طراحی کارت ویزیت

وسایل و مواد موردنیاز


•    4 ورق فوم ضخیم در اندازه های 20×25 سانتی‌متری

•    خط‌کش فلزی یا چوبی

•    کاتر یا قیچی

•    تراز

•    4 عدد بشقاب پلاستیکی

•    470 میلی‌لیتر رنگ آکریلیک همپایه

•    950 میلی لیتر رنگ جلا آکریلیک

•    4 قلم موی اسفنجی

•    دستمال حوله ای

•    دستکش پلاستیکی

طرز ساخت


1.    با کمک خط‌کش و مداد روی فوم ها طرح دلخواه را در چهار نسخه یک اندازه بکشید. ما مدل لوزی را انتخاب کرده ایم. اما شما می توانید از هر شکل هندسی دیگر که تکرار آن طرح زیبایی ایجاد می کند، استفاده کنید. طرح های کشیده شده را با کاتر یا قیچی برش دهید.

آموزش طراحی ناخن , آموزش طراحی لباس , آموزش طراحی جلد کتاب

نکته: اگر می خواهید طرح شما بسیار دقیق و منظم روی دیوار اعمال شود، می توانید با کمک خط‌کش و مداد، خطوط بسیار کمرنگی روی دیوار بکشید و روی آنها باقی مراحل را اجرا کنید.

2.    بشقاب های پلاستیکی را روی میز یا سطح صافی قرار دهید. در هر کدام از آنها، حدود 3 قاشق غذاخوری رنگ بریزید. هر بشقاب برای یک رنگ باید باشد. یک قاشق غذاخوری رنگ جلای آکریلیک نیز به هر بشقاب اضافه کنید. با کمک قلم‌موهای اسفنجی رنگ آکریلیک و جلا را با یکدیگر مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند.

آموزش رایگان طراحی سایت , آموزش طراحی با مداد , آموزش طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ

3.    فوم هایی که شابلون طرح موردنظر هستند را روی دستمال حوله ای قرار دهید. قلم موی اسفنجی را با کمی آب خیس کنید، آنها را در رنگ موردنظر فرو کنید و روی یک طرف فوم بکشید. توجه داشته باشید که قلم‌مو را فقط به یک سمت باید حرکت دهید. به طور مثال، فقط از بالا به پایین.

آموزش طراحی سایت با فتوشاپ , فیلم آموزش طراحی سایت , آموزش طراحی متن در فتوشاپ

4.    با کمک دستمال خیس، رنگ های اضافه را از اطراف فوم پاک کنید. سپس آن را برگردانید و با دقت و احتیاط روی دیوار فشار دهید. ابتدا برای امتحان کردن روی کاغذی روی دیوار آن را امتحان کنید تا ببینید آیا نتیجه کار همان هست که می خواهید یا خیر. سپس روی دیوار اصلی اجرا کنید. اگر طرح را از قبل روی دیوار کشیده باشید، با راحتی و سرعت بیشتر می توانید دیوار را نقاشی کنید.

آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ , آموزش رایگان طراحی وب , آموزش طراحی صنعتی

5.    مرحله سه و چهار را با فوم ها و رنگ های دیگر تکرار کنید. برای ایجاد رنگ های بیشتر و زیبایی بخشیدن به طرح خود، سعی کنید طرح ها با هم هم‌پوشانی داشته باشند. به طور مثال، طرح لوزی که ما انتخاب کرده ایم این امکان را می دهد تا به اندازه مثلث پایین یا بالایِ لوزی، رنگ دیگری روی آن بزنیم تا طرح نهایی همچون مثلث های رنگی و زیبا به نظر برسند.

آموزش کامل ساخت اپلیکیشن دیوار اندروید , آموزش طراحی کابینت , آموزش طراحی لوگو با کورل

6.    این طرح را روی هر دیوار و به هر شکل که دوست دارید، می توانید اجرا کنید. رنگ و طرح و مکان و حجم طرح کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. اما توجه داشته باشید این کار دقت و ظرافت بسیاری می خواهد تا کج یا اشتباه و موجب خراب شدن نتیجه کار نشود.

آموزش طراحی طلا و جواهر , آموزش طراحی وب سایت با فتوشاپ , آموزش رنگ زدن دیوار با غلتک


ویدیو : آموزش رنگ آمیزی دیوار؛ طراحی مثلث‌های رنگی