آموزش رمزگذاری فایل‌ها از طریق مرورگر وب :   برنامه‌هایی مانند مایکروسافت آفیس ...



 

برنامه‌هایی مانند مایکروسافت آفیس سوئیت دارای رمزگذاری برای فایل‌هایشان هستند. Adobe Acrobat هم داخل خود قابلیتی برای رمزگذاری فایل‌های PDF دارد. تعداد کمی برنامه‌‌های دیگر هم وجود دارند، که به شما اجازه رمزگذاری فایل‌ها را می‌دهند و راه معمول برای رمزگذاری فایل‌ها، فشرده‌کردن آن‌ها بصورت زیپ و رمزگذاری آن‌ها در طول فشرده‌سازی است.

 

اما اگر شما زمانی روی سیستمی کار کردید که برنامه‌ای برای زیپ‌کردن فایل‌ها نداشت، می‌توانید ZipIt را امتحان کنید. این یک برنامه مبتنی بر مرورگر وب است که به شما اجازه می‌دهد روی هر نوع فایلی رمز بگذارید. این برنامه بطور کامل روی مرورگر شما اجرا می‌شود و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

به وب‌سایت ZipIt بروید و فایل موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

آموزش دانلود فایل های تلگرام با مرورگر و دانلود منیجر , انتقال فایل از کامپیوتر به آیفون ار طریق مرورگر , آموزش ساخت فایل gif با فتوشاپ

زیپ کردن فایل ها با برنامه مبتنی بر مرورگر وب

 

هنگامی که فایل انتخاب شود، برنامه به‌سرعت اجازه رمزگذاری را می‌دهد.

 

آموزش ویرایش فایل pdf , آموزش ساخت فایل pdf , انتقال فایل از طریق wifi

 

بعد از اینکه رمزگذاری انجام شد، ار شما درخواست می‌شود فایل قفل شده را دانلود کنید؛ فایل اصلی بدون تغییر باقی می‌ماند.

 

انتقال فایل بین دو کامپیوتر از طریق wifi , آموزش نصب ویندوز از طریق فلش , آموزش خارج کردن فایل از حالت فشرده

ZipIt یک ابزار رمزگذاری برای مواقعی است که به برنامه ای برای رمزگذاری دسترسی ندارید

 

فایل با پسوند HTML دانلود می‌شود، اما جای هیچ نگرانی نیست و فایل هیچ تغییری نمی‌کند. برای برداشتن رمز فایل، تنها کافیست برروی آن دابل‌کلیک کنید ( یا فایل را به درون یک صفحه خالی مرورگر کشیده و رها کنید). از شما درخواست می‌شود رمز را وارد نمایید. هنگامی که رمز درست را وارد کردید، نسخه بدون رمز فایل، برای دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

آموزش نمایش پسوند فایل ها , آموزش ویرایش فایل های پی دی اف , آموزش ساخت فایل srt

 

ZipIt یک ابزار رمزگذاری بسیار خوب برای مواقعی است که به برنامه همیشگی خود دسترسی ندارید. این برنامه فایل‌های شما را ذخیره نمی‌کند، اما برنامه به ما نمی‌گوید از چه تکنولوژی برای رمزگذاری فایل‌ها استفاده می‌کند و شاید شما دوست نداشته‌باشید، فایل‌های حساستان را به این برنامه بدهید.
منبع:itresan.com


ویدیو : آموزش رمزگذاری فایل‌ها از طریق مرورگر وب