آموزش "رقص " برای کودکان ممنوع شد : وی با بیان اینكه سازمان بهزیستی به طور ...


وی با بیان اینكه سازمان بهزیستی به طور جدی با مهدهای كه آموزش‌های غیر دینی می‌دهند، برخورد خواهد كرد، افزود: در نخستین گام، مهدهای كه آموزش رقص می‌دهند از طرف سازمان بهزیستی تعطیل خواهند شد. سرپرست سازمان بهزیستی كشور با تأكید بر اینكه به طور قاطع با مهدهایی كه آموزش‌های غیردینی و غیراخلاقی می‌دهند برخورد شدید خواهد شد، گفت: مجوز مهدهایی كه آموزش "رقص " می‌دهند باطل خواهد شد.

احمداسفندیاری با بیان اینكه موضوع عفاف در مهدهای كودك از جمله موضوعات مهمی است كه باید به طور ریشه‌ای به آن دقت شود، اظهار داشت: آموزش‌های غیر اخلاقی در مراكز آموزشی كودكان خسارات زیادی را به جامعه وارد می‌كند.
 
وی تصریح كرد: تمام اشكالات درآموزش‌های كودكان به سازمان بهزیستی برنمی‌گردد چرا كه دستگاه‌های دیگر نیز در پرورش كودكان موثر هستند و آیا می‌توان گفت‌ كه برنامه‌های كودك كه در شبكه‌های مختلف پخش می‌شود قابل قبول است؟
 
اسفندیاری اضافه كرد: سازمان بهزیستی به دنبال اجرای آموزش‌های دینی در مهدهای كودك است و در همین راستا با اساتید دانشگاه و حوزه هم به جمع بندی‌هایی رسیده است.
 
سرپرست سازمان بهزیستی در خصوص فعال شدن مهدهای مساجد گفت: این مهدها می تواند در پرورش كودكان موثر باشد و در همین راستا تلاش می‌شود مهدهای مساجد و قرآنی بزودی فعال شود.
 
وی با بیان اینكه سازمان بهزیستی به طور جدی با مهدهای كه آموزش‌های غیر دینی می‌دهند، برخورد خواهد كرد، افزود: در نخستین گام، مهدهای كه آموزش رقص می‌دهند از طرف سازمان بهزیستی تعطیل خواهند شد.


ویدیو : آموزش "رقص " برای کودکان ممنوع شد