آمار خوب علی دایی برای پرسپولیس در مقایسه با درخشان : علی دایی در بازی‌های ...



استیکر جذاب و باحال برای طرفدارای پرسپولیس متن , آمار بازی پرسپولیس صنعت نفت , طراحی تیف متحرک درخشان برای لوگو

علی دایی در بازی‌های مشابه با حمید درخشان، دوبرابر سرمربی فعلی سرخپوشان امتیاز گرفته بود.

 پرسپولیس با پنالتی مشکوک دقیقه 91، به سختی توانست از راه آهن ده نفره و ته جدولی یک مساوی بگیرد. تیم درخشان در 9 بازی آخرش فقط یک برد داشته و فاصله‌اش با منطقه سقوط هر هفته کمتر می‌شود.

با وجود نتایج ضعیف درخشان در هفته‌های اخیر، او هنوز میانگین امتیازات بهتری نسبت به علی دایی دارد. درخشان این فصل در 17 بازی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته، 20 امتیاز گرفته و دایی از 7 بازی ابتدای فصل 8 امتیاز داشت. میانگین امتیازات درخشان با 1.17 امتیاز از هر بازی، با اختلاف بسیار کمی بهتر از میانگین 1.14 علی دایی دایی است.

البته این فقط یک سمت ماجراست. با مقایسه بازی‌های مشابهی که دایی و درخشان روی نیمکت سرخپوشان بوده‌اند، معادله کاملا به نفع دایی تغییر می‌کند. پرسپولیس در 7 هفته ابتدایی نیم فصل اول و دوم با نفت تهران، فولاد، ذوب آهن، ملوان، پدیده، صبا و تراکتورسازی بازی کرد. علی دایی نیم فصل اول مقابل این تیم‌ها 8 امتیاز گرفت و سهم درخشان از بازی‌هایش مقابل همین تیم‌ها، فقط 4 امتیاز بود. درخشان پدیده را برد، با صبا مساوی کرد و به هر 5 تیم دیگر باخت.

پرسپولیس هفته آینده در اهواز مهمان استقلال خوزستان است و در صورت شکست در این مسابقه، میانگین امتیازات کلی درخشان هم از دایی پایین‌تر خواهد آمد.

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو : آمار خوب علی دایی برای پرسپولیس در مقایسه با درخشان