آمادگی ایران برای پرتاب ماهواره با استناد به تصاویر ماهواره ای+ تصویر : این ...



این سایت اشاره می کند که تصاویر ماهواره ای که اخیرا از مرکز فضای امام خمینی (ره) بدست آمده اند نشان می دهند که ایران در حال آماده سازی برای پرتاب ماهواره "سیمرغ" است که کارش می تواند سوخت رسانی به موشک ها نیز باشد.این سایت در ادامه ادعای خود اشاره می کند که این گمانه زنی در حالی مطرح می شود که کره شمالی چند هفته پیش ماهواره ای را با موفقیت در مدار زمین قرار داد.

  سایتی کمتر شناخته شده به نام "ای آر اس تکنیکا" که در زمینه اخبار مرتبط با فناوری خبر و گزارش های تحلیلی منتشر می کند در گزازشی تازه مدعی شده که تصاویر ماهواره ای نشان می دهند که ایران آماده پرتاب یک ماهواره تزه به فضا است.


به گزارش خرداد، این سایت اشاره می کند که تصاویر ماهواره ای که اخیرا از مرکز فضای امام خمینی (ره) بدست آمده اند نشان می دهند که ایران در حال آماده سازی برای پرتاب ماهواره "سیمرغ" است که کارش می تواند سوخت رسانی به موشک ها نیز باشد.

تصاویر ماهواره ای زنده از ایران , ماهواره ایران , پرتاب ماهواره


این سایت در ادامه ادعای خود اشاره می کند که این گمانه زنی در حالی مطرح می شود که کره شمالی چند هفته پیش ماهواره ای را با موفقیت در مدار زمین قرار داد. این سایت می افزاید:"ایران در حال آمده سازی برای پرتاب این ماهواره و توسعه برنامه فضایی و موشکی خود است. این تصاویر توسط "ملیسا هانهام" بدست آمده اند. دکتر "جفری لوئیس" پژوهشگر مرکز تحقیقات کنترل تسیلحات نیز در تحلیل این تصاویر او را همراهی کرده است تصاویر مرکز فضایی امام خمینی را در نزدیکی سمنان در ایران نشان می دهند".

 

اینترنت ماهواره ای رایگان در ایران , استفاده از ماهواره gps برای ارسال اطلاعات , ایران چین شبکه های ماهواره ای


این مرکز در 200 کیلومتری شرق تهران واقع شده است. این سایت در ادامه می نویسد:"این ماهواره در ماه فوریه رونمایی شد. این ماهواره شبیه به "کوانگ میونگ سونگ -4" کره شمالی است ماهواره ای که در ماه فوریه پرتاب شد وتوانایی حمل کلاهک های هسته ای را دارد".

این سایت اقدام ایران را یک گام رو به جلو محسوب می کند و می نویسد:"ایران در فوریه سال 2009 میلادی آزمایش موشکی را انجام داد که در آن ماهواره ای بسیار کوچکتر (27 کیلوگرم) از ماهواره کنونی با استفاده از یک موشک دو مرحله ای آزمایش شد.

 

 اخبار سیاسی  -  خرداد 


ویدیو : آمادگی ایران برای پرتاب ماهواره با استناد به تصاویر ماهواره ای+ تصویر