آماده باش پلیس در چهارشنبه سوری : رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که چهارشنبه سوری ...


رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که چهارشنبه سوری در سطح شهر تهران تاکنون بدون حادثه‌ای خاص سپری شده است. خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که چهارشنبه سوری در سطح شهر تهران تاکنون بدون حادثه‌ای خاص سپری شده است.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت پایتخت در چهارشنبه سوری تا ساعت 20:30 امشب اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون شاهد حادثه‌ خاصی در سطح شهر تهران نبوده‌ایم و البته همکاران من در این شب از آمادگی کافی برخوردارند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های دریافتی و رصد دوربین‌های کنترل ترافیک خوشبختانه تاکنون مورد حادثه خاصی نداشتیم، اظهار کرد: البته ترافیک در برخی از معابر سطح شهر تهران سنگین و نیمه سنگین بود که همکاران من در پلیس راهور در موقعیت حاضر هستند.

ساجدی نیا از مراجعه 40 مصدوم حوادث چهارشنبه سوری به تهران خبر داد و گفت: از این تعداد 19 نفر ساکن شهر تهران بوده و مابقی از شهرهای اطراف به بیمارستان های واقع در تهران آمده اند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به آماده باش پلیس و استقرار عوامل انتظامی در سطح برخی از معابر و میادین تهران خاطرنشان کرد: تاکید پلیس برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به شکل کوچه محور است و توصیه ما این است که هر فرد مقابل درب منزل خود این مراسم را با شیوه باستانی خود برگزار کرده و از پرتاب نارنجک های دست ساز و خطرناک خودداری کند.


ویدیو : آماده باش پلیس در چهارشنبه سوری