آماده باش ارتش اسراییل در امتداد مرز لبنان : سربازان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ...


سربازان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه و در پی حمله جنگنده های اسراییلی به مناطقی در نزدیکی دمشق، از بیم عملیات نظامی در امتداد مرز لبنان به حال آماده باش درآمدند. ایرنا: سربازان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه و در پی حمله جنگنده های اسراییلی به مناطقی در نزدیکی دمشق، از بیم عملیات نظامی در امتداد مرز لبنان به حال آماده باش درآمدند.

نظامیان صهیونیست عمدتا در منطقه 'مزارع شبعا' مستقر شدند.

این نیروها همچنین به گشت زنی در تپه های 'وزانی' و 'کفرشوبا' پرداختند و چند فروند پهپاد و بالگرد بر فراز این مناطق به پرواز درآمدند.

براساس اعلام ارتش سوریه، جنگنده های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق و منطقه ای خارج از این شهر و در نزدیکی مرز لبنان را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه در سال 2011، چندین بار به حریم هوایی این کشور تجاوز کرده است.

فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه گفت که حمله شب گذشته، خساراتی را برجا گذاشت. وی توضیح بیشتری در این خصوص نداد.

ارتش سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این تجاوزگری، دخالت مستقیم اسراییل در حمایت از تروریسم در سوریه به همراه کشورهای سرشناس منطقه ای و غربی برای بالا بردن روحیه گروه های تروریستی به خصوص 'جبهه النصره' را نشان می دهد.

در همین حال، دولت سوریه شکایت خود از اقدام شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به حومه دمشق را به 'بان کی مون' دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت ارائه داد.

وزارت خارجه سوریه در اعتراض به این حملات، دو نامه اعتراض آمیز به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل و رییس شورای امنیت فرستاد.


ویدیو : آماده باش ارتش اسراییل در امتداد مرز لبنان