آلوز: نیازی به حمایت بارسا ندارم : مدافع برزیل بارسلونا بابت پُست جنجالی اخیرش ...


مدافع برزیل بارسلونا بابت پُست جنجالی اخیرش درباره رسانه‌های اسپانیایی نه تنها ابراز پشیمانی نکرد، بلکه بار دیگر حرفش را تکرار کرد. خبرگزاری تسنیم: دنی آلوز که بعد از پیروزی تیمش برابر اسپانیول در دیدار رفت جام حذفی از رسانه‌ها به خاطر جوسازی علیه بارسلونا انتقادی شدید‌اللحن انجام داد و آنها را «چرندیات لعنتی» خطاب کرد، گفت که همچنان پای حرفش هست.

آلوز بعد از پیروزی تیمش برابر گرانادا گفت: چیزی که من گفتم، درباره گروه خاصی از رسانه‌ها و منابع خبری بود. من همیشه درباره حرفه‌ام حرف زده‌ام نه چیزی بیشتر. برخی رسانه‌ها دارند فوتبال را به سمتی می‌برند که نباید این کار رخ بدهد. من از این کار آنها عصبانی بودم و عقیده‌ام را ابراز کردم. اگر لازم باشد حرفم را تصحیح کنم، فقط در آن یک تغییر می‌دهم و آن استفاده نکردن از کلمه لعنتی است.

وی ادامه داد: هنوز هم بدون عمومیت بخشیدن، طرز تفکر قبلی‌ام را دارم. برخی رسانه‌های خاص چرند هستند، چون هیچ چیزی برای فوتبال به ارمغان نمی‌آورند. اگر ما می‌خواهیم که فوتبال یک ورزش زیبا باشد و مردم در آرامش آن را تماشا کنند، باید یک‌سری اطلاعات خاص را منعکس کنیم. این رسانه‌ها از خشونت و توهین گلایه دارند اما خودشان اولین منابعی هستند که این چیزها را ترویج داده و آتش جنجال‌ها را شعله‌ور می‌کنند. این همان چرندی است که درباره‌اش صحبت می‌کنم. آنها خودشان را وارد مسائلی که نباید، می‌کنند. آنها باید فقط از فوتبال حرف بزنند اما کارهایی می‌کنند که در نهایت ما بازیکنان از آنها ضربه می‌خوریم. ما بازیکنی داریم که دو جلسه محروم شده است (لوئیز سوارز) چون برخی رسانه می‌گویند که او با بازیکنان حریف جنگیده است اما چنین چیزی صحت ندارد و هیچ اتفاقی رخ نداده بود.

مدافع بارسلونا درباره تغییر موضع باشگاه بارسلونا درباره جنجالی‌آفرینی او که در ابتدا ابراز برائت بود و سپس اعلام حمایت، تأکید کرد: من به حمایت هیچ کسی نیاز ندارم. فکر می‌کنم که باشگاه هم بهتر است از منافع خودش دفاع کند، نه من. من فقط یک ابراز عقیده کردم که فکر می‌کنم باید به آن احترام گذاشته شود.


ویدیو : آلوز: نیازی به حمایت بارسا ندارم