آلبوم های موسیقی آرامش بخش و شنیدنی این روزها : این هفته آثار مختلفی در ژانرهای ...


این هفته آثار مختلفی در ژانرهای مختلف منتشر شده است که بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی است، موسیقی‌هایی که می‌تواند در هیاهوی روزمره، انسان را به آرامش دعوت کند. روزنامه آرمان: آلبوم‌هایی که در این هفته منتشر شده است بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی و جذاب است که در ادامه نگاهی به برخی از این آثار می‌اندازیم.

آلبوم مست برهوت

آلبوم موسیقایی مست برهوت با صدای مصطفی میرزاده و آهنگسازی فرزاد آجری با اشعاری از مولانا، معینی کرمانشاهی، فریدون مشیری، فروغ فرخزاد، احمدشاملو و نادر نادرپور از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شد.مست برهوت نخستین اثر موسیقایی فرزاد آجری و مصطفی میرزاده با همکاری فرهنگ مشتاق، نوازنده گیتار است.مصطفی میرزاده، خواننده مست برهوت، دانشجوی دکترای زبان شناسی در پژوهشکده علوم انسانی ومطالعات فرهنگی تهران است.فرهنگ مشتاق، نوازنده گیتارالکتریک آکوستیک دیپلم هنرستان موسیقی سوره وعلمی کاربردی حوزه هنری است.فرزاد آجری نوازنده گیتارالکتریک آکوستیگ، صدابردار و طراح گرافیک جلد است.مدیریت تولید آلبوم هارد راک متال مست برهوت با موسسه راوی آذرکیمیا است که از دیروز در سراسر کشوردر فروشگاه‌های معتبر محصولات فرهنگی هنری پخش شده است.

آلبوم مرد خونه

آلبوم مرد خونه با صدای مهدی مرادی روانه بازار موسیقی شد.مرادی در این آلبوم که قطعات آن از فضاهای شاد و احساسی برخوردار هستند، سعی داشته نگاه متفاوتی به مقوله موسیقی در ایران داشته و با ارائه سبکی متفاوت، مخاطبان بیشتری را با خود همراه کند. مرد خونه 9 قطعه دارد و پیش‌بینی می‌شود بتواند استقبال مخاطبان را به دنبال داشته باشد. پیش از این مهدی مرادی چند قطعه منتشر کرده بود که از این بین دو قطعه عشق آخر و چه عیدی بشه امسال، مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی قرار گرفت. در این آلبوم، ساحل لشکری، حامد مصباحی و مهریاب به عنوان ترانه سرا حضور دارند و آهنگسازی قطعات آن بر عهده مهدی مرادی، امین قباد، مهریاب و ساحل لشکری بوده است. امید حسینی، داریوش آقنده و الیاس شرافتی تنظیم قطعات این آلبوم را برعهده داشتند.

آلبوم موسیقی , پرفروش ترین آلبوم موسیقی جهان , زیپ کردن آلبوم موسیقی

بازنشر آلبوم اینك از امید

به دلیل استقبال مخاطبین موسیقی ایرانی، آلبوم اینک از امید با آواز صادق شیخ زاده و آهنگسازی شاهین شهبازی باز نشر شد.آلبوم اینک از امید که به تازگی روانه بازار موسیقی کشور شده با كسب رتبه دوم فستیوال ای سی ام اتریش در بخش آهنگسازی و آواز و نشان درجه یک خیام از دانشنامه فردریک لونورمان فرانسه توانست استقبال خوبی از مخاطبان موسیقی ایرانی را به همراه داشته باشد و به مرحله بازنشر برسد.این آلبوم شامل قطعاتی چون مقدمه، تصنیف مجلس انس، تصنیف شور اشتیاق، تصنیف آغازی دیگر و دو قطعه ساز و آواز است كه بر اساس اشعاری از حافظ‌، مولانا و خیام شكل گرفته است.در این اثر نوازندگانی چون شاهین شهبازی (سرپرست گروه، تار و سه تار)، مرتضی صنایعی (نی)، علی درویش نوری (عود)، فرشاد صارمی (کمانچه)، کوروش بزرگ‌پور (تمبک)، محسن پوربخت (سنتور) و مهدی نقشینه پور (دف، دایره و کوزه) به اجرا پرداخته‌اند.


ویدیو : آلبوم های موسیقی آرامش بخش و شنیدنی این روزها