آقای وزیر قربانی فساد اخلاقی شد! : وزیر جامعه مدنی انگلیس به دلیل افشا شدن ...


وزیر جامعه مدنی انگلیس به دلیل افشا شدن رابطه اش با یک خبرنگار جوان و انتشار عکس هایش در فضای مجازی، از سمت خود استعفا داد. خبرگزاری مهر: "بروک نیومارک" وزیر جامعه مدنی انگلیس با اعلام استعفای خود از این سمت، گفت: بواسطه موضوعی که درباره من منتشر شده تصمیم گرفته ام تا از عنوان وزیر جامعه مدنی استعفا دهم.

آسوشیتدپرس گزارش داد؛ استعفای نیومارک از وزارت یک اتفاق غیرمنتظره و منفی برای "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس، محسوب می شود. چون نیومارک از اعضای حزب محافظه کار به رهبری کامرون بوده و قرار است امروز یکشنبه این حزب نشستی را برای بررسی سیاست های آن برای شرکت در انتخابات آتی عمومی برگزار کند.

فساد اخلاقی سعید طوسی , مستند آقای نخست وزیر , آقای نخست وزیر

علاوه بر آن انتقادات اخیر حزب بریتانیای مستقل که به دلیل رویکرد ضد اتحادیه اروپا، توانسته محبوبیت خوبی در انگلیس کسب کند، نیز موجب شده تا کامرون به شدت از جانب این حزب احساس خطر کند.

یکی از موضوعات اصلی که قرار است در نشست امروز حزب محافظه کار مورد بررسی قرار گیرد، طرح خروج از اتحادیه اروپاست. کامرون برای حفظ جایگاه خود و حزبش در میان مردم انگلیس طرح خروج از اتحادیه اروپا را از سال گذشته به اجرا گذاشته و قرار است در سال آتی یک همه پرسی در مورد ادامه حضور یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در بریتانیا برگزار شود.


ویدیو : آقای وزیر قربانی فساد اخلاقی شد!