آقای وزیر! برخی "دژنشینان پولادین" ، در همین نزدیکی هستند! :   اخبار اجتماعی ...



 
 اخبار اجتماعی - در حاشیه رابطه مصاحبه داور فینال جشنواره مطبوعات و تیتر اول امروز کیهان
آقای وزیر! برخی "دژنشینان پولادین" ، در همین نزدیکی هستند!

نیروهای وابسته به جریان مخالف دولت اعتدال ،چه در قالب همراهی با احمدی نژاد و چه همراهی با قالیباف و مجموعه شهرداری در 8 سال گذشته ، نبایداین گونه رسوا به خود اجازه دهند که همزمان به عنوان داور فینال چنین مواضع افراطی را اتخاذ کنند . البته جای این پرسش از معاونت مطبوعاتی باقی می ماندکه چگونه چنین خطایی را ولو سهوی در انتخاب داوران فینال مرتکب شده است؟ جای تردید نیست که مواضع رییس جمهور و وزیر فهیم ارشاد، آن اندازه شفاف هست که هیچگونه ارتباطی با مواضع داور یاد شده فینال جشنواره داشته باشد .

مستند آقای نخست وزیر , آقای نخست وزیر , چرا برخی دامنه ها گران تر هستند ؟


واکنش به سخنان سنجیده دکتر روحانی، ریس جمهوری درباره «دژ پولادین خواندن» معدود روزنامه های کشور از سوی کسانی که کوچکترین انتقادی را در 8 سال گذشته برنتابیدند ؛ بسیار بدیهی و قابل انتظار بود .

به گزارش انتخاب ؛ تاسف اما این است که چطور  اندک زمانی پس از پایان سخنان شفاف روحانی، رضا مقدسی عضو کمیته داوران فینال جشنواره مطبوعات، به این سخنان در مصاحبه با فارس، واکنش تندی نشان می دهد و گویی مرجع این سخنان، او و همفکران اوست که امروزه در پناه دولت اعتدال و با رنگ عوض کردن مواضع، دوباره لانه کرده اند .

رضا مقدسی که امضاء و اسم او در بیانیه هیات داوران فینال جشنواره قرائت شد؛ در واکنش به سخنان حسن روحانی- جدای از آن که ماهیت مواضع خود و حامیانش را نشان داد- جای این پرسش را باقی گذاشت که چگونه عضویت در داوری فینال این جشنواره را – با وجود کمترین سابقه در داوری – پذیرفته است ؟

جلیلی برخی پمپاژ کننده تصور غلط از ایران هستند , برخی افراد به صورت ژنتیکی متمایل به حمل چربی اطراف شکم خود هستند  , اکران دانشگاهی آقای نخست وزیر


مناقشه در بیان نقطه نظرات و دیدگاه های متکثر نیست؛ افراد و روزنامه نگاران حق دارند از هر موضعی، چه اصول گرایی و چه  اصلاح طلبی و اعتدال گرایی، سخنان رییس جمهور و یا وزیر را منطقی نقد کنند؛ چنانچه چنین فضایی را از رهگذر مواضع تحلیلی ریس جمهور و شاه بیت آن یعنی "همه مطبوعات برای دولت برابرند و هیچ روزنامه ای برتر و دژ پولادین نیست " ؛ می توان به درستی مشاهده کرد .

اما نکته این است که نیروهای وابسته به جریان مخالف دولت اعتدال ،چه در قالب همراهی با احمدی نژاد و چه همراهی با قالیباف و مجموعه شهرداری در 8 سال گذشته ، نبایداین گونه رسوا  به خود اجازه دهند که همزمان به عنوان داور فینال چنین مواضع افراطی  را اتخاذ کنند . البته جای این پرسش از معاونت مطبوعاتی باقی می ماندکه چگونه چنین خطایی را ولو سهوی در انتخاب داوران فینال مرتکب شده است؟ جای تردید نیست که مواضع رییس جمهور و وزیر فهیم ارشاد، آن اندازه شفاف هست که هیچگونه ارتباطی با مواضع داور یاد شده فینال جشنواره داشته باشد .

روزنامه کیهان نیز در ادامه این مواضع امروز صبح دست خود را برای چندمین بار  رو کرد و با تیتر اول خود نشان داد که شباهت و اشتراک مواضعی میان همفکران داور فینال یاد شده با افراد نشسته در دژ های پولادین کاغذی وجود دارد که اگر وجود نمی داشت شاهد این اندازه اشتراک در مواضع نبودیم .

 چرا برخی افراد شادتر هستند؟ , برخی درمان های خانگی خطرناک هستند , وزیر بهداشت

 

تنها روی سخن با ریس جمهور و وزیر ارشاد است که اجازه ندهند دولت اعتدال چنین افرادی را با افراطی ترین مواضع در گوشه و کنار خود و در همین نزدیکی جای دهد.

عصبانیت از دولت اعتدال
البته باید حق را به برخی از این افراد داد که از به قدرت رسیدن دولت اعتدال عصبانی باشد چا که کمترین ضرر وی از دست دادن سفرهای خارجی بهمراه "همراهان ویژه" خود است که با پول بیت المال انجام می شد.

جناب مقدسی که عملکرد وی در طول هشت سال گذشته بعنوان یکی از عوامل بنگاه تبلیغاتی محمود احمدی نژاد و محمد باقر قالیباف شهره خبرنگاران بود پس از در دست گرفتن مدیریت «مهر» این خبرگزاری را آنچنان به عرش رساند که اوضاع واحوال امروز «مهر»، درس عبرتی برای مدیران سایر خبرگزاریها شده است، چه زود الطاف معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد را که در همشهری و خبرآنلاین از او که فردی مهجور بود فراموش کرده است.

مقدسی که بدون تجربه ای خاص و با حمایت هایی خاص، یکباره صدپله را طی کرد و به «مهر» رسید، پس از آنکه در سال 1388 بخاطر حمایت از احمدی نژاد، و خودداری خبرانلاین از حمایت از احمدی نژاد از این سایت، جدا شد، بازهم مورد حمایتهای دکتر انتظامی معاونت مطبوعاتی ارشاد قرار گرفت و مشخص نیست آیا بعد از این رفتار غیرحرفه ای، بازهم جز مخالفان از روبسته دولت خواهد بود که بیش از حامیان دولت اعتدال از حمایت برخوردار می شوند، یا اتفاق دیگری در شرف وقوع است؟!

اخبار اجتماعی - انتخاب


ویدیو : آقای وزیر! برخی "دژنشینان پولادین" ، در همین نزدیکی هستند!