آقای قلعه نویی! من نکونام نیستم اما چرا به من خیانت کردی؟! :   اخبار ورزشی ...



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - سرمربی استقلال گفت در حق تو خیانت كردم؛
آقای قلعه نویی! من نکونام نیستم اما چرا به من خیانت کردی؟!

سیاوش اکبرپور کارش را با تیم پیکان آغاز کرده و از نیم‌فصل دوم برای این تیم به میدان می‌رود.

 مهاجم سابق استقلال پس از ماه‌ها سکوت، بالاخره حرف‌های تندی زد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

** هشت سال شاگرد قلعه‌نویی بودم و او را مثل پسرش هوتن می‌شناسم. من سیاوش اكبرپور هستم همان كسی كه با لگد او را از استقلال بیرون كردند.

** من شاگرد مكتب استقلال هستم. من جواد نكونام نیستم كه با حرف و حدیث در مورد پول این صحبت‌ها را انجام دهم و خودم را دادگاهی كنم.

** من حرف‌هایم را می‌زنم و هركس جرأت دارد، جواب من را بدهد، بسم‌ا... . من با همین استقلال در 8 بازی 22 امتیاز گرفتیم ولی آقایان از 8 بازی 6 امتیاز كسب كردند.

** هركس در استقلال یك مقدار محبوبیتش بالا برود، نسخه‌اش را می‌پیچند. فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان و خیلی‌های دیگر...


** به قلعه‌نویی گفتم مشكلت، اطرافیانت هستند.

** قلعه‌نویی در دفترش به من گفت، در حق تو خیانت كردم كه در پست‌های مختلف بازی‌ات دادم اما چطور وقتی فلانی را فلان پست یا جای دیگر می‌گذاشتی، ‌طرف داد می‌زد و می‌گفت بازی نمی‌كنم. این دنیا دار مكافات است.

** محمود فكری فوتبالیست بزرگ و انسان باشخصیتی است اما من بلد نیستم بنشینم این طرف و آن طرف پشت ‌سر دوستان حرف بزنم و بعد دستیار آقایان شوم و نمی‌خواهم به هر قیمتی در استقلال باشم.

** ما در استقلال با غیرت و عشق بازی می‌كردیم یا كسی كه 3 میلیارد پول می‌گیرد؟

** استقلال مقابل پرسپولیس 4 نفره بود؛ عمران‌زاده، صادقی، تیموریان و برهانی با شرف بازی كردند. بقیه درباره عملكردشان حرف بزنند تا با آدرس و كد بگویم با چه لابی‌هایی در تیم بازی می‌كنند.

** وقتی كاپیتان استقلال را در جایگاه ویژه چك و لگدی می‌كنند، چه باید گفت؟ یك روز سرمربی به من گفت آقای اكبرپور مواظب باش یك‌شبه شهرتی كه به دست آورده‌ای، از دست ندهی و حالا می‌فهمم او چه گفت. آقای قلعه‌نویی، ببین چه كار كرده‌ای، بازیكنی كه رگش را برایت می‌داد، ‌حالا مصاحبه می‌كند و از دل خونش حرف می‌زند.


** طرف در تبریز همه گونه فحاشی‌ها را كرد و آمده روی نیمكت استقلال هم نشسته! دوست دارم او جوابی بدهد تا بگویم نان به نرخ روز می‌خورند.

** اگر می‌خواهیم پیشرفت كنیم، باید به دنبال جوان‌ها برویم. منصوریان‌ها، گل‌محمدی‌ها و خطیبی‌ها منتظر فرصت هستند تا فوتبال ما را متحول كنند.


** در تبریز با دوستان زندگی كرده‌ام و خوب می‌دانم آنجا چه خبر بوده است. آنقدر از آقایان دارم كه یك كتاب می‌شود. من جواد نكونام نیستم كه یك سال و نیم در استقلال باشم و مصاحبه كنم!

** جاسم كرار آمد خودش را 3كارته كرد كه برود برای جای دیگری بازی كند. اینها غیرتی هستند ولی ما بویی از غیرت نبرده‌ایم.


** از حرف فلانی تعجب نمی‌كنم كه می‌گوید مربی عوض نمی‌شود. می‌دانید چرا؟ چون مربی، مدیر عامل را آورده است. مربی، رئیس هیأت مدیره را انتخاب كرده است. حرف بزنند تا بگویم آقای مدیر اجرایی زمان من چه خیانت‌هایی به استقلال كرد. من 9 سال با آقایان بزرگ شدم و 10 پله از آنها جلوترم. امروز به فكری و همدانی می‌گویند جواب بده!

** امیدوارم حرف‌های من به یكسری از دوستان چنان بربخورد كه علیه من مصاحبه كنند تا جواب دندان‌شكنی به آنها بدهم.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : آقای قلعه نویی! من نکونام نیستم اما چرا به من خیانت کردی؟!