آقای دوربینی، همه جا حضور دارد! +عکس : اگر گزارش‌های تصویری مربوط به این مراسم ...


اگر گزارش‌های تصویری مربوط به این مراسم را در پایگاه‌های خبری رصد کرده باشید به طور حتم در هر گزارش حداقل با سه الی چهار عکس مواجه می شوبد که در آن تصویر آقای دوربینی به ثبت رسیده است. شبکه ایران: مراسم تشییع پیکر استاد همایون خرم یکشنبه هفته گذشته با حضور هنرمندان و عموم مردم هنر دوست در تالار وحدت برگزار شد.

اگر گزارش‌های تصویری مربوط به این مراسم را در پایگاه‌های خبری رصد کرده باشید به طور حتم در هر گزارش حداقل با سه الی چهار عکس مواجه می شوبد که در آن تصویر آقای دوربینی به ثبت رسیده است.


حسین نمازی معروف به آقای دوربینی به خوبی زاویه دوربین ها را تشخیص می‌دهد و همیشه به صورت تمام رخ در قاب تلویزیون و دوربین‌های عکاسی ظاهر می‌شود.

تماشای تصویرخودش از تلویزیون آنقدر برایش جذاب است که می‌گوید وقتی جمعیتی را در تلویزیون نشان می‌دهند و او در بین آنها نیست خیلی حرص می‌خورد و تا صبح خوابش نمی‌برد.

گاهی آنقدر مقابل دوربین ها حاضر می شود که کارگردان ها مجبور می شوند یک تصویر را چند بار بگیرند اما در نهایت کسی حریفش نمی شود چون: "می دانم در لحظاتی مقابل دوربین حاضر شوم که نتوانند تصویرم را سانسور کنند"

مدعی است که تا به حال تشییع جنازه کسی را از قلم نیانداخته و هر وقت صبح خیلی زود از خانه بیرون می‌زند اهل منزل خبردار می‌شوند که کسی فوت کرده است.

آقای دوربینی , آیا جناب خان در فصل چهارم خندوانه حضور دارد ؟ , آیا جناب خان در فصل چهارم خندوانه حضور دارد

آقای دوربینی شهوریور 96 , آیا در سری بعدی خندوانه جناب خان حضور دارد؟ , دستگاه حضور و غیاب

حضور , مذاکرات مستقیم آقای عبدی , امین حضور

آقای تبلیغ , سه راه امین حضور , عجب صبری خدا دارد


ویدیو : آقای دوربینی، همه جا حضور دارد! +عکس