آقای تكذیب چه می‌‌ گوید! : نماینده ای  كه این روزها از رسیدن به مجلس دهم باز ...



مذاکرات مستقیم آقای عبدی , آقای تبلیغ , آقای دوربینی

نماینده ای  كه این روزها از رسیدن به مجلس دهم باز مانده  روشی را برای ماندن در صدر اخبار ایران در پیش گرفته است .  اگر سینمای ایران برای انتقاد و مخالفت مسعود فراستی دارد، سیاست ایران هم برای این مقوله فردی را به خود دیده‌است با نام احمد توكلی!ولی تفاوت این دو فرد ایستادن بر سر حرف‌هایشان است.

توكلی، نماینده باسابقه‌مجلس این روزها مشغول نقد هایی به سبك خود و تكذیب خبر های نقل شده است. توكلی كه در انتخابات 7اسفند از رسیدن به مجلس دهم بازماند، این روزها به هر دری می‌زند تا برسرزبان‌ها بماند! موضوع این قسمت سریال تكذیب،رد سخنانی‌است كه رسانه‌‌های خبری اصولگرا آن را به نقل از آقای‌توكلی منتشر و روزنامه‌های مخالف محافظه‌كاران رادیكال نیز این ادعاها را با اندكی تحلیل منتشر‌ كردند.

 

اتهاماتی كه در این بین به افرادی زده‌شد ولی بعد از اندكی ناگهان  ورق برگشت و بازی تغییر كرد.بعد از اطلاع‌رسانی این ادعاها، هیاهویی برپا و آقای توكلی گویا متوجه اشتباه خود وانعكاس سخنانش در رسانه‌های محافظه‌كاران شد. نكته طنز ماجرا، جابه‌جایی شاكی و متشاكی بود!طلبكاران همیشگی زبان به گزند باز كرده  و  رسانه‌های بی‌گناه منتقد رادیكالیسم و فساد را متهم به بی دقتی كردند. البته رسانه‌های خاص و مدیران آنها گناهی ندارند، وظیفه‌شان این است ولی این نماینده باید توضیحات لازم را در رابطه با این اشتباهی كه صورت گرفته بدهد. فردی كه تكذیب هایش‌شهره‌عام وخاص است .  وی در 8 سال گذشته بارها مسائل مربوط به خود را تكذیب كرده كه اهم آن را برای روشن شدن روحیه آقای توكلی بازگو می‌كنیم!     
 
تكذیب احمدی‌نژادی!
جنجالی ترین تكذیبیه احمد توكلی به همین روزها برمی گردد. وقتی كه او خبر یك تخلف مالی 105 هزار میلیاردی را در صحن فریاد می‌زند و منابع موثق(البته از نظرمحافظه‌كاران) این اخبار را منتشر می‌كنند. فردای آن روز اما توكلی مدعی‌می‌شود: همه تخلفات اشاره شده در نطق من مربوط به زمان صدارت آقای دکتر روحانی است!


وقتی توكلی تكذیب می‌شود
در جریان حواشی استیضاح وزیر كار احمدی نژاد، توكلی بااعلام این خبر كه با مرتضوی جلساتی داشته، گفت: مرتضوی قول شرف داد تا دیگر به سازمان تامین اجتماعی برنگردد.سعید مرتضوی اما ادعای دیدار با احمد توکلی را تکذیب کرد و گفت: در پنج روز گذشته توکلی با بنده دیداری نداشته است و من هم با وی دیدار نکرده ام.


تكذیب حمایت از احمدی نژاد در سال 88
در روزهای قبل از انتخابات خبری مبنی بر حمایت وی از محمود احمدی نژاد منتشر شد كه او در گفت و گویی با ایلنا این خبر را تكذیب كرد. توكلی در ادامه مدعی‌شد در گفت و گویی با منبع منتشر کننده این خبر به تشریح دلایل خود خواهد پرداخت اما این گفت و گو انجام نشد!


تكذیب حكم جلب احمد توكلی
احمد توكلی در مدت 3 سال با  54 پرونده شكایت  در سیستم قضایی ایران روبه‌رو شد كه این موضوع در نوع خود ركورد محسوب می شود. در یكی از این پرونده ها، خبری مبنی بر صدور حكم جلب احمد توكلی منتشر شد كه سایت الف كه متعلق به وی است این خبر را تكذیب كرد.


تكذیب گفت‌وگو با رسانه‌های معاند
گفت و گوی احمد توکلی با یکی از رسانه های برون مرزی (صدای آمریکا) خبرساز شد و او در واکنش به این گفت و گوی خود از آن به عنوان یک «غفلت بد» یاد کرد.این گفت و گو در حالی انتشار‌پیدا‌كرد که بعد از آن توضیحاتی در شبکه اجتماعی تلگرام از سوی این نماینده پخش شد. در این توضیحات توکلی در پاسخ به واکنش ها به این مصاحبه گفته بود که تصور نمی کرده خبرنگار مذکور از صدای آمریکا با وی تماس گرفته و بعد در ادامه اصل مصاحبه با این رسانه را اتفاق بدی توصیف کرده بود.  


تكذیب حمایت از آیت ا...
تكذیبیه دیگر احمد توكلی مربوط به سخنان نقل شده از وی در مورد دفاع از آیت ا...‌هاشمی بود.پس از انتشار خبری در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و دفاع توكلی از آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی ،وی این سخنان را تکذیب کرد. وی در متن تكذیبیه خود نوشت: فارغ از این که حق و باطل در این متن مغشوش و درهم ریخته است اما هر کس که با قلم و ادبیات سیاسی من آشنا باشد، متوجه می‌شود این متن مربوط به اینجانب نیست و اطلاع ندارم با چه نیتی ساخته و به این نام جعل و توزیع شده است. با این حال مواضع من در این موارد مشخص بوده و سابقا در رسانه ها منتشر شده است.


تكذیب نقل قول درباره یك نماینده
احمد توكلی در تكذیب دیگری نقل قول درج شده در سایت‌های خبری درمورد نماینده آباده، بوانات وخرم بید را تکذیب کرد. مطلبی از وی نقل شده بود كه زارع را به تغییر موضع ورویکرد سیاسی  متهم كرده بود كه وی در مصاحبه ای مطلب نقل شده را كذب خواند.


تكذیب حمایت از احمدی ن‍ژاد
پس از اینكه در رسانه ها خبری مبنی بر دعوت احمد توكلی از محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 84 منتشر شد، وی این خبر را تکذیب کرد.احمد توکلی در بیانیه ای بخشی از اظهارات منتسب به محمود احمدی‌نژاد که برخی رسانه‌ها به نقل از جلسه با هواداران و اعضای ستادهای انتخاباتی وی نقل كردند را رد كرد. وی درباره سخنان احمدی‌نژاد گفت: این سخن کذب محض است و من چنین حرفی نزدم

 

 اخبار  سیاسی -  قانون


ویدیو : آقای تكذیب چه می‌‌ گوید!