آقای بلوم، خانم گومز یا کیتی پری؟! : «پاری مچ» نوشته است که در ماه های اخیر ...


«پاری مچ» نوشته است که در ماه های اخیر «سلنا گومز» و «اورلاندو بلوم» چندین بار با هم دیده شده اند. با این حال چند روز پیش گومز 23 ساله در لاس وگاس کنسرتی داشت و بعد از این کنسرت، پاپاراتزی ها توانستند عکس هایی را از این دو ثبت کنند که آنها را در یک غذاخوری نشان می داد. روزنامه هفت صبح: «پاری مچ» نوشته است که در ماه های اخیر «سلنا گومز» و «اورلاندو بلوم» چندین بار با هم دیده شده اند. با این حال چند روز پیش گومز 23 ساله در لاس وگاس کنسرتی داشت و بعد از این کنسرت، پاپاراتزی ها توانستند عکس هایی را از این دو ثبت کنند که آنها را در یک غذاخوری نشان می داد.

سلنا گومز , شماره تلفن خانم , ماساژور خانم

در واقع گومز بعد از پایان کنسرت همه شب را با بلوم گذرانده است. تصاویری که از شب نشینی این دو منتشر شده، گومز و بلوم – که شوهر سابق میراندا کراست – را در کنار هم و در حال خندیدن نشان می دهد. با این حال پس از پایان این شب نشینی آنها از هم جدا شده اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده بود که نشان می داد بلوم 39 ساله با «کیتی پری» سر و سری دارد. یک منبع نزدیک به بلوم این مسئله را رد می کند: «نه، اورلاندو و کیتی فقط با هم دوست هستند و هیچ اتفاق خاصی بین آنها نیفتاده است.» این منبع البته در مورد آینده گومز و بلوم با لحنی محافظه کارانه حرف می زند: «هنوز چیزی مشخص نیست. شاید در آینده خبرهای بیشتری در این مورد رسانه ای شود.»


ویدیو : آقای بلوم، خانم گومز یا کیتی پری؟!