آقای برگزیده اسکار این روزها چه می‌کند؟+تصاویر : 17روز مانده تا جشنواره سی ...



17روز مانده تا جشنواره سی و یکم فیلم فجر؛
آقای برگزیده اسکار این روزها چه می‌کند؟+تصاویر
دوره بیست و یکم جشنواره فیلم فجر فضایی برای حضور ستاره های تازه نفس بود و برزگان فیلم ساز در این دوره حضور نداشتند اما مکانی برای نمایش فیلم های خوب از جوانان تازه کار فراهم آمد.
کارگردانانی چون پرویز شهبازی، فرزاد موتمن، کمال تبریزی، اصغر فرهادی، احمدرضا معتمدی و رضا میرکریمی در این دوره حضور داشتند.

فیلم های برگزیده اسکار , تصاویر برگزیده سال , فیلم های برگزیده اسکار 2016

فیلم "نفس عمیق" تصویری گزنده از روابط جوانان در تهران آلوده بود که تا الان هم جزء فیلم های مورد علاقه جوانان به شمار می آید.

فیلم های برگزیده اسکار 2012 , فیلم های برگزیده اسکار 2014 , فیلم های برگزیده اسکار 2013

فیلم برگزیده اسکار 2014 , تصاویر آقای خامنه ای , تصاویر زیبا

تصاویر , اسکار , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

فرزاد موتمن نیز به دلیل توقیف "هفت پرده" برای حضور در جشنواره فیلم ملودرام "شب های روشن" را به جشنواره آورد همچنین اصغر فرهادی نیز با "رقص در غبار" خود را برای رقابتی بالا میان فیلم سازان دیگر آماده کرد.

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

اسکار 2016 , مذاکرات مستقیم آقای عبدی , کاهش حجم تصاویر

تصاویر سه بعدی , ماهی اسکار , تصاویر شیشه ای اسم شما

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , برگزیده ها , آقای تبلیغ

 فیلم "فرش باد" کمال تبریزی نیز با کمال ناباوری سیمرغ بلورین بهترین فیلم تماشاگران را نصیب خود کرد، اما هیات داوران در کمال حیرت سیمرغ بلورین بهترین فیلم را به فیلم پرستاره اما مغشوش "دیوانه ای از قفس پرید" احمدرضا معتمدی که از آثار تلویزیونی بود، اهدا کردند که تاییدی بر شائبه آشتی میان متولیان سینمایی و متولیان تلویزیون بود.

آقای دوربینی , اسکار 2017 , برگزیده

همچنین در این دوره رضا میرکریمی به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم "اینجا چراغی روشن است" معرفی شد که این فیلم در مقایسه با دو فیلم "کودک و سرباز" و "زیر نور ماه" در سطح پایینی قرار داشت.
دوره بیست و یکم را می‌توان بعد از دو دهه از آغاز جشنواره فرصتی برای ظهور فیلم سازان جوان و آینده دار دانست که در این رویداد بزرگ سینمایی حاضر خواهند شد تا کمی از استعدادهای خود را به همگان و از جمله هیات داوران عرضه کنند.
برگزیدگان بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر 1381؛
جایزه بهترین فیلم برگزیده از نظر تماشاگران به فیلم "فرش باد" کمال تبریزی و بهترین فیلم کوتاه و فیلم مستند به ترتیب به شهرام شاه حسینی به خاطر فیلم "طعم خاک" و سودابه باباگپ به خاطر "کشتی نوح" تعلق گرفت.

اسکار 2015 , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , اسکار 2014

همچنین جایزه بهترین فیلم اول به "کاگومان" محمد رسول اف، بهترین کارگردانی رضا میرکریمی در فیلم "اینجا چراغی روشن است" و در نهایت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش اول زن به ترتیب به حبیب رضایی در فیلم "اینجا چراغی روشن است" و نیکی کریمی در فیلم "دیوانه ای از قفس پرید" و "واکنش پنجم" تعلق گرفت و اصغر فرهادی نیز برای فیلم "رقص در غبار" در بخش بین الملل جایزه هیات داوران را دریافت کرد.
در این دوره 12 فیلم از جمله "تهران ساعت 7صبح" امیر شهاب رضویان،‌ "علی و دنی" وحید نیکخواه آزاد در بخش فیلم های مهمان حاضر بودند و در بخش مسابقه فیلم های اول هم 27 فیلم با هم به رقابت پرداختند.
در دوره بیست و یکم جشنواره بزرگداشت داریوش مهرجویی، منوچهر طیاب، مهرداد فخیمی، حمیده خیرآبادی و سعید پورصمیمی برگزار شد.
جشنواره بیست و یکم با رقابت 22 فیلم در بخش مسابقه و 12 فیلم در بخش غیر رقابتی حضور داشتند که با حضور نداشتن بزرگان سینما حضور برای تازه کارها و فیلم سازان جوان فراهم شد...../yjc.ir


ویدیو : آقای برگزیده اسکار این روزها چه می‌کند؟+تصاویر